کارگردان هنری Silent Hill 2 از بازی لغو شده این مجموعه می گوید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ماجرای لغو شدن ساخت بازی های Silent Hill همواره یکی از ناخوشایندترین و ناراحت کننده ترین اتفاقات صنعت بازی بوده است. آخرین مورد آن هم که مطمئنا آن را به خاطر دارید، بازی Silent Hills بود که توسط هیدئو کوجیما ساخته می شد؛ ساخت این اثر پس از اختلاف بین کوجیما و کونامی به صورت کامل لغو شد و تنها چیزی که از آن برای مان باقی مانده، همان دموی P.T است.

کارگردان هنری Silent Hill 2 از بازی لغو شده این مجموعه می گوید

با این وجود، ظاهرا کونامی در سال 2013 یک قسمت دیگر از این مجموعه هم لغو نموده است! به تازگی ماساهیرو ایتو، کارگردان هنری و طراح موجودات Silent Hill، یک تصویر مفهومی از این قسمت به اشتراک گذاشته.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده کنید، Team Silent قرار بود یک بازی جدید را برای این مجموعه بسازد؛ اثری که هیچ ارتباطی به بازی کوجیما نداشت و توسط خالقان اصلی این مجموعه ساخته می شد. متاسفانه به خاطر پیمان نامه عدم افشا (NDA) نمی توانیم جزییات بیشتری از این اثر بدانیم یا حتی اینکه همین تصویر مفهومی را با کیفیت بالاتری مشاهده کنیم.

ایتو همچنین به خاطر طراحی کاراکتر Pyramid Head شناخته می گردد. یکی از سوالات همیشگی هواداران این مجموعه این بوده که واقعا چه چهره ای زیر کلاه این شخصیت قرار گرفته. با این حال، ماساهیرو تصمیم گرفت تا همچنان این راز را مخفی نگه دارد و هویت واقعی این کاراکتر را معین نکند. او تنها گفت که این کلاه سر Pyramid Head نیست و او قطعا یک چهره واقعی دارد.

اگر مستند ساخت Silent Hill 2 را دیده باشید حتما می دانید که این صحبت با گفته های راوی مستند تناقض دارد. در این مستند گفته می گردد که ایتو در ابتدا می خواسته Pyramid Head را به صورت یک انسان با ماسک طراحی کند. اما پس از آن تصمیم می گیرد تا این کاراکتر را به یک هیولا با چهره ای مخفی تبدیل کند؛ به همین دلیل، گمان می رود که این کلاه بخشی از بدن این کاراکتر باشد.

ایتو هم برای شفاف سازی گفت: من هیچ وقت نگفتم که این کلاه/هرم سر این شخصیت است. با اینکه هواداران سوالات بیشتری پرسیدند، اما ایتو هیچ جواب معینی به آن ها نداد.

یکی دیگر از رازهای بزرگ این مجموعه به 9 مربع قرمز در خاتمه Silent Hill 2 مربوط می گردد. ایتو گفت که به دلایل مشابهی نمی خواهد راز پشت پرده این مربع ها را فاش کند.

منبع: bloody-disgusting

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 24

به "کارگردان هنری Silent Hill 2 از بازی لغو شده این مجموعه می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان هنری Silent Hill 2 از بازی لغو شده این مجموعه می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید