جاذبه های گردشگری فیلیپین و تنوعی از تفریحات سالم در آسیا (تور فیلیپین ارزان)

به گزارش مجله فوتبال دوستان، فیلیپین بهشت گرمسیری و یک جاذبه گردشگری در اقیانوس آرام است که با بیش از 7000 جزیره به عنوان یکی از سرگرمیگاه های طبیعی برای گشت وگذار به شما پیشنهاد می گردد. به طور خلاصه، چشم اندازهای زیبای آن مجموعه ای از شگفتی های طبیعت از جمله آتشفشان ها و تراس های برنج کاری شده تا رودخانه های زیرزمینی و غارهای آهکی و سواحل زیبا را به تصویر می کشد. هر جزیره به طور مجزا چیزهای منحصر به فردی را ارائه می دهد. آیا شما در پی برترین مکان برای غواصی و دریانوردی برای سرگرمی در فیلیپین هستید یا ترجیح می دهید که منظره ها تاریخی مانند شهرهای مانیل یا ویگان که ریشه های عمیقی در تاریخ مهاجرت و استعمار را دارند را انتخاب کنید؟ از آنجایی که کشور خیلی گسترده است، سفر به فیلیپین احتیاج به برنامه ریزی دقیقی داشته، به طوری که می توانید با راهنمای مناسب ارتباط برقرار نموده و محل اقامت راحتی را به عنوان پایگاه برای فعالیت های مورد علاقه خود پیدا کنید. بعضی از دیدنی های فیلیپین مانند تپه های شکلاتی در بوهل یا تابوت های آویزان در ساگادا در مسافت دوری قرار دارند اما دستیابی به جاذبه های گردشگری فیلیپین ارزش کوشش را دارد.

جاذبه های گردشگری فیلیپین و تنوعی از تفریحات سالم در آسیا (تور فیلیپین ارزان)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

ساحل سفید در بوراکای

هیچ کمبودی از لحاظ سواحل بکر و دست نخورده در زمان سرگرمی در فیلیپین وجود ندارد اما اگر شما در پی چشم انداز ساحلی پرتکاپو هستید، به ساحل سفید در بوراکای سفر کنید. این ساحل پرجمعیت ترین منطقه در جزیره است اما در آن فرصت های زیادی برای قایقرانی و ورزش های آبی دیگر پیدا خواهید کرد. صندلی ها و ننوهای فراوانی زیر درختان پالم وجود دارند که شما می توانید در آن ها آرامش داشته و از شن های سفید خالص لذت ببرید. شما حتی می توانید ماساژهای ساحلی را رزو کنید. ورزش های زیرآبی (Snorkeling) فعالیت محبوب در ساحل سفید و نوعی سرگرمی در فیلیپین است اما اگر نمی خواهید فعالیت زیادی داشته باشید، قایقی رزرو نموده و یا سواری کنید یا با قایق کف شیشه ای سفر کوتاهی داشته باشید.

تور تاریخی مانیل

مانیل یک شهر هیجان انگیز، پر جنب و جوش و پرجمعیت است که به وسیله کلیساهای صدها ساله با پیشینه استعمارگری احاطه شده است. گشت و گذار به تنهایی یا با راهنمای تور در اطراف مانیل از قدیمی ترین منطقه شهر اینتراموروس یا شهر دیوارهای که در آن جا بعضی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین و مهمترین مکان ها و لحظات را پیدا خواهید کرد، بسیار آسان است. این در مانیل برترین خوش آمد گویی به شما است. شما می توانید از کلیسای معروف سان آگوستین و آثار تاریخی در پارک رییزال و فورت سانتیاگو تماشا کنید که هر کدام تاثیر قابل ملاحظه ای در مانیل داشته که با یک راهنما بهتر به اشتراک گذاشته می گردد. بعضی از تورها با اتوبوس و بعضی از تورها با پیاده روی یا دوچرخه سواری در سراسر شهر در دسترس هستند. پس از گشت و گذار در یکی از رستوران های محلی برای ناهار توقف نموده و از تماشای جیپنی های رنگارنگ در حال حرکت در خیابان های مانیل نوین لذت ببرید که از جاذبه های گردشگری فیلیپین می باشد.

غواصی در کشتی غرق شده، کرون

کشتی های غرق شده در جزیره سانگات در کرون یکی از برترین مکان ها برای غواصی در دنیا هستند. کشتی های شکسته که در عمق های مختلفی قرار داشته هم برای غواصی در عمق زیاد دریا و هم زیر آبی در آب های کم عمق مناسب هستند. تعداد زیادی از این کشتی ها که در جنگ دنیای دوم غرق شده اند، به زیستگاه هایی برای گونه های متنوع ماهی ها تبدیل شده اند. شفافیت آب، تماشا کشتی های شکسته و حیات وحش زیر آب را آسانتر نموده است. بسیاری از کشتی ها در نتیجه حمله به ناو امپراطوری ژاپن در سال 1944 غرق شده اند. غواصان در عمق زیاد خواهان تماشای کشتی های جنگی آکیتسوشیما مارو، ایراکو مارو و کویوکوزان مارو هستند. تعداد کشتی های شکسته برای کشف بسیار زیاد هستند و ممکن است بخواهید چندین روز برای تماشا آن ها بمانید. تماشای های فیلیپین مانند جزیره ساناگا ریسورت دایو برای غواصانی که قصد اقامت چند روزه دارند، فراهم شده و پنج دقیقه قایق سواری شما را به مکان شیرجه می رساند. اگر شما جدیداً در جزیره هستید، ممکن است بخواهید یک سفر دریایی زیر آبی یا شیرجه که شما را به برترین نقاط می برد را به عنوان نوعی سرگرمی در فیلیپین رزرو کنید.

آتشفشان مایون در آلبی

باید از آتشفشان مایون در استان آلبی در جزیره لوزون فیلیپین به عنوان سرگرمی در فیلیپین تماشا کنید. این آتشفشانی فعال با ارتفاعی بیش از 2400 متر می باشد. آتشفشان مایون شکلی کاملاً مخروطی داشته و بیشتر بازدیدنمایندگان با تماشا آتشفشان از سطح زمین لذت می برند. مسیرهای طبیعی در زمین های پارک ملی، آتشفشان را احاطه نموده اند جایی که شما میتوانید از حیات وحش مانند طوطی های کوچک دم دراز و سایر پرندگان تماشا کنید. کوهنوردان حرفه ای می توانند برای صعود از آتشفشان درخواست مجوز نموده اما مسیر راه پیمایی به وسیله جنگل بسیار سخت است و گازهای خطرناکی در نزدیکی قله منتشر می شوند که توصیه می گردد احتیاط کنید. زمان ایده آل برای بازدید در فصل خشک و ماه مارس تا ماه می است. شما می توانید یک سفر برنامه ریزی شده از مانیل برای دستیابی به یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین داشته باشید.

تپه های شکلاتی بوهول

پدیده طبیعی منحصر به فرد و زمین شناسی حیرت انگیز جزیره بوهول به نام تپه های شکلاتی مشهور است. اینجا جز میراث دنیای یونسکو بوده و منطقه ای حفاظت شده با بیش از 1200 کوه کوچک است که طی چندین قرن در بالای سطح زمین ظاهر شده اند. این منطقه زمانی درون اقیانوس بوده و این تپه های منحصر به فرد در هر جهت گسترده شده اند. آن ها در بیشتر طول سال سبز هستند اما در فصل خشک به رنگ قهوه ای شکلاتی تبدیل شده و به همین جهت تپه های شکلاتی نامیده می شوند. با مسیر مناسب به بالای تپه می رسید که منطقه ای زیبا را فراهم می نماید. اطمینان حاصل کنید که از تعداد زیاد گل های ظریف در این ناحیه که در امتداد مسیر وجود دارند در کنار سرگرمی در فیلیپین تماشا کنید.

تور رودخانه زیرزمینی در پرنسس پروتو

گشت و گذار در رودخانه زیرزمینی پرنسس پروتو یکی از چیزهای بسیار هیجان انگیز برای انجام دادن در فیلیپین است. رودخانه زیرزمینی در جزیره پالاوان و در پارک ملی رودخانه زیرزمینی میراث دنیای یونسکو قرار گرفته است. تورهای قایقی شما را برای کسب تجربه با شکوه در رودخانه 5 مایلی زیر زمین می برند. سفر کوتاه شما به وسیله غار پرپیچ و خم که به وسیله صخره های سنگ آهکی عمودی احاطه شده، می باشد. هنگام تعادل بین هوای سرد غار و گرمای گرمسیری در خارج شما می توانید از استالاگمیت و استالاکتیت قدیمی تماشا کنید. همانطور که به وسیله غارهای تاریک در آب های زمرد شناور هستید، راهنمای شما مکان های مجذوب نماینده و حیات وحش استوایی را که در مسیر جریان رودخانه در دریای جنوبی چین زندگی می نمایند را معرفی می نماید. تور یک روزه رودخانه زیرزمینی پرنسس پروتو شامل بردن و آوردن از هتل و ناهار می باشد و از تماشای های فیلیپین می باشد.

تابوت های آویزان ساگادا

سفری کوتاه برای رسیدن به منطقه تابوت های آویزان در ساگادا که در دره عمیق در شمال کوه های کوردیرا واقع شده، وجود دارد اما این چشم انداز چیزی است که بیشتر مردم دنیا هرگز آن را نخواهند دید. تابوت های آویزان که در طول قرن ها از صخره های دره اکو به حالت معلق هستند، مراسم تشریفاتی مخصوص تدفین قبایل ثروتمند بوده است. برای رسیدن به منطقه کوهستانی سفری زمان بر و استقامت فیزیکی احتیاج دارد تا از مسیرهای تنگ و با شیب تند به سمت تابوت های پنهان پیاده روی کنید. شما کفش های بادوام احتیاج داشته و ممکن است بخواهید قبل از سفر برای سازگار شدن تمرین نموده تا سریعاً به بالای بلندی برسید. پاداش و دستمزد غافلگیرانه به شما، چشم اندازی زیبا است که هرگز آن را در بین تماشای های فیلیپین فراموش نخواهید کرد.

جزیره هپینگ

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام بدهید یا به کجا در بین جاذبه های گردشگری فیلیپین سفر کنید، تور جزیره هپکینگ یک ترکیب مناسب را پیشنهاد می نماید. شما هنوز مجبورید انتخاب های خود را کم کنید اما برنامه ریزی تور جزیره هپینگ به شما اجازه تماشا مجموعه جزایر را می دهد. شما می توانید ورزش های زیر آبی و شنا را امتحان نموده و از جاهای تماشای و خوردن غذاهای محلی در مکان های مختلف لذت ببرید و از دردسر برنامه ریزی برای خودتان راحت شوید. بسیاری از تورهای جزیره هپینگ چندین روزه هستند. یکی از محبوب ترین مکان ها برای گشت و گذار در جزیره هپنیگ، جزایر کاراموانی است که پس از نمایش فیلم بازمانده (Survivor) از تلویزیون مشهور شد و از تماشای های فیلیپین می باشد.

تراس های برنج باتاد در بانائو

مشاهده تراس براد باتاد در طلوع آفتاب در بانائو تجربه ای فراموش نشدنی است به خصوص برای عکاسان منظره ها طبیعی که می خواهند عکس های کاملی از کشاورزی فیلیپین بگیرند. بعضی از این تراس ها بیش از 2000 سال سن قدمت داشته و شکل معمولی از کشاورزی کشور را نشان می دهند. تراس های کوهستانی که با دست در کوهستان کنده کاری شده اند، زمین های کشاورزی عمودی را در ناحیه فاقد زمین صاف ایجاد نموده اند. کشاورزان معمولاً برنج و سبزیجات می کارند. شما می توانید در بعضی از جاده هایی که در بالای تراس وجود دارند، پیاده روی نموده و برترین چشم انداز را از بالا به پایین ببینید. برترین نور که روشنایی زمین های رنگ سبز کهربایی را فراهم می نماید، در صبح زود و غروب خورشید در زمان سرگرمی در فیلیپین است.

تور تاریخی در جزیره کرگیدر Corregidor

برای دوستداران تاریخ که از فیلیپین تماشا می نمایند، گشت و گذار از جزیره کرگیدر باید وجود داشته باشد. این جزیره نقش مهمی در جنگ دنیای دوم ایفا نموده و محل چندین نبرد بوده است. آثار به جای مانده از این نبردها شامل تونل های مخفی و پناهگاه های زیرزمینی است که در طول جنگ به عنوان مخفیگاه ها و بعلاوه اسلحه خانه، سربازخانه ها و مصنوعات تاریخی استفاده شده است. اطمینان حاصل کنید که زمانی را برای یادبود جنگ در اقیانوس آرام سپری کنید. تورهای راهنمای منظم برای بردن شما به جزیره، مانیل را با عبور از رودخانه ترک می نمایند. یک روز کامل برای بازدید احتیاج است اما اگر به تاریخ جنگ دنیای دوم علاقه دارید، ارزشش را در میان تماشای های فیلیپین دارد.

آبشارهای پاگسانجان، لاگونا

تنها چیز هیجان انگیزتر از مشهورترین آبشارهای تحسین برانگیز فیلیپین، عبور از آن ها با قایق است. آبشار پالسانجان بخشی از پارک ملی گرج پاگسانجان است. سفر شما در امتداد آبشارها به وسیله بالادست رودخانه و عبور از میان منظره ها زیبای گرمسیری خواهد بود. هنگامی که شما به آرامی سواری می کنید باید برای رویداد اصلی آماده شوید به طوریکه در قسمت پایین رودخانه با سرعتی بالا از میان سنگ های بزرگ و آب متلاطم و شدید حرکت می کنید که در اصطلاح محلی به آن پرتاب سریع می گویند. این ماجراجویی هیجان انگیز در فضای باز است و شما می توانید با سفرهای روزانه از مانیل آن را در بین تماشای های فیلیپین انجام دهید.

باغ مرجان در کرون

جزیره کرون در فیلیپین مکانی مشهور برای غواصی و ورزش های زیر آبی است که عمدتاً به خاطر صخره های مرجانی فراوان، شگفت انگیز است. باغ مرجان مکانی مخصوص قابل دسترس با گونه های مرجانی و ماهی خاص است. اغلب توقف های تورهای ورزش های زیرآبی (Snorkeling) و غواصی باغ مرجانی در نزدیکی کشتی های غرق شده می باشد. اگر شما مطمئن نیستید که کجا برترین مکان برای ورزش زیر آبی و تماشا مرجان ها است، گرفتن یک سفر برنامه ریزی شده به باغ مرجانی مقدمه ساده ای است. راهنماها می توانند لاک پشت های دریایی و ماهی را نشان داده و اطلاعاتی در خصوص نوع مرجانی که شما در زیر آب مشاهده می کنید، ارائه می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2142

به "جاذبه های گردشگری فیلیپین و تنوعی از تفریحات سالم در آسیا (تور فیلیپین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری فیلیپین و تنوعی از تفریحات سالم در آسیا (تور فیلیپین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید