کتاب علیرضا بهرامی در موزه اکسپو ثبت شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کتاب دنیای شیشه ای 2 / تاریخچه اکسپو ها از 1851 میلادی در جریان بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکسپو دوبی، در موزه اکسپو ثبت شد.

کتاب علیرضا بهرامی در موزه اکسپو ثبت شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از اکسپو 2020 دوبی کتاب دنیای شیشه ای 2 را که با مشارکت بنیاد رودکی منتشر شده، در دیدار با مسئولان موزه اکسپو، برای ثبت در این موزه، اهدا کرد.

اسماعیلی یکی از نسخه های اهدایی را به رسم یادبود امضاء کرد که به عنوان کتاب فارسی زبان تاریخ اکسپو، برای ثبت در مقر اصلی موزه اکسپو در شانگ های چین، به نمایندگان ارشد این موزه اهداء شد.

موزه اکسپو که تحت نظارت سازمان جهانی نمایشگاه ها (بی آی ای) تاسیس شده است به صورت سنتی در زمان برگزاری اکسپو های جامع جهانی یا تخصصی بین المللی، با برپایی پاویونی در محل اکسپو، موزه موقت چندماهه اکسپو را راه اندازی می نماید.

کتاب دنیای شیشه ای / اکسپو های جهانی از 1851 میلادی تالیف علیرضا بهرامی، به وسیله انتشارات آرادمان و بنیاد رودکی منتشر و آذرماه سال جاری به عنوان متولی رویداد های هنری اکسپو در تالار رودکی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1933

به "کتاب علیرضا بهرامی در موزه اکسپو ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب علیرضا بهرامی در موزه اکسپو ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید