گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سالمی: به هر تیمی غیر از قطر می خوردیم، پیروز می شدیم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران پس از شکست این تیم مقابل قطر گفت که ملی پوشان کشورمان اگر به مصاف تیمی جز قطر می رفت، به رجحان می رسید.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سالمی: به هر تیمی غیر از قطر می خوردیم، پیروز می شدیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بهمن سالمی درباره شکست تیم ملی والیبال ساحلی ب کشورمان مقابل قطر در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی گفت: قطر واقعاً یکی از بهترین های دنیا است. این تیم دو بازیکن آفریقایی خیلی خوب دارد و در تورنمنت 4 و 5 ستاره توانستند قهرمان دنیا شوند. ست اول را بد آغاز کردیم و اشتباهات مان زیاد بود، اما در ست دوم به خودمان آمدیم و توانستیم بر آنها غلبه کنیم. ست سوم را خوب آغاز کردیم، اما بدشانس بودیم و نتوانستیم بازی را به نفع خود به سرانجام برسانیم.

سالمی درباره اردوهای آمادگی پیش از رقابت های آسیایی گفت: تمرینات سختی را پیش از تورنمنت برگزار کردیم، با آمادگی کامل ظاهر شدیم و چیزی کم نگذاشتیم. انشاءالله در تورنمنت قهرمانی آسیا که اول مهرماه برگزار می گردد، جبران می کنیم. رتبه پنجمی هم بد نیست. انتظارمان بالاتر بود، اما انصافاً قرعه ما هم بد بود و به هر تیمی غیر از قطر می خوردیم، حتماً می بردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 455

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سالمی: به هر تیمی غیر از قطر می خوردیم، پیروز می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سالمی: به هر تیمی غیر از قطر می خوردیم، پیروز می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید