تور استرالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرورزشی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مرحله نهایی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (شنبه) با دو ملاقات در پوکت تایلند پیگیری شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی زاده) در ملاقات نهایی به مصاف تیم قدرتمند استرالیا (بورنت پاول - مایکل کریستوفر) رفت و 2 بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

تور استرالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرورزشی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

ملی پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 13 مغلوب استرالیا شدند و به مقام نایب قهرمانی قاره کهن آسیا اکتفا کردند.

تیم های استرالیا، ایران، قطر و قزاقستان در رتبه های اول تا چهارم رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 قرار گرفتند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1816

به "تور استرالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرورزشی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرورزشی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر استرالیا به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید