آزادسازی 450 متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شهردار منطقه دو گفت: 450 متر مربع از اراضی شهری با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان با کوشش و پیگیری مدیریت شهری منطقه برطرف تصرف و آزاد سازی شد.

آزادسازی 450 متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، حسن رحمانی با اعلام این خبراضافه نمود: آزاد سازی زمین مذکور در راستای صیانت از اموال عمومی و حقوق شهروندی پس از آنالیز مستندات موجود و اخذ استعلامات مربوطه با حکم قضایی و حضور نیروهای اجرایی این منطقه اقدام شد.

او با اشاره به اینکه ملک مذکور تحت تصرف سنگفروشی بود، گفت: میدان کتاب یکی از میادین مهم منطقه است و سال ها سنگفروشی ها به عنوان مشاغل مزاجم اطراف این میدان را احاطه نموده و با ایجاد آلودگی های زیست محیطی ،الودگی صوتی و اغتشاشات بصری نارضایتی هایی را برای شهروندان به وجودآورده اند.

شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه تعدادی از این صنوف دراراضی شهری به فعالیت می پرداختند ،گفت: به همین دلیل با کوشش مدیریت منطقه 450 متر از اراضی شهری که در تصرف تعدادی از صنوف سنگفروشی بود آزادسازی شد.

رحمانی با بیان اینکه مدیریت منطقه دغدغه ساماندهی صنوف مزاحم را دارد وپاکسازی و انتقال صنوف مزاحم را دردستور کار قرارداده است اضافه نمود: ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم میدان کتاب در راستای اجرای آرا بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، در چند فاز طراحی و اجرا شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1337

به "آزادسازی 450 متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی 450 متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید