آنری، گزینه ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، یک نشریه کاتالان مدعی شده که مدیران باشگاه بارسلونا به بازیکن سابق این تیم به چشم یک گزینه بالقوه برای راهنمایی آبی و اناری ها پس از خروج ارنستو والورده نگاه می نمایند.

آنری، گزینه ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی آینده ارنستو والورده در کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا را در هاله ای از ابهام قرار داده و نوشته که تعیین نیست که او در خاتمه فصل جاری به کارش به عنوان سرمربی آبی و اناری ها ادامه دهد.

به سبب ناکامی های دو فصل گذشته به خصوص فصل پیش بارسلونا که علاوه بر لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا را هم از دست داد، والورده همواره صندلی متزلزلی در کادر فنی این تیم داشته است و اگر در این فصل هم او نتواند به انتظار کاتالان ها برای قهرمانی در اروپا خاتمه دهد، خروجش بسیار محتمل خواهد بود.

والورده تا خاتمه فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد اما اگر باشگاه بخواهد امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد. باشگاه در خاتمه ماه آوریل باید درباره تمدید قرارداد والورده تصمیم گیری کند اما مدیران باشگاه نمی خواهند تا آن موقع دست روی دست بگذرند تا در صورتی که به هر دلیلی والورده نماند، گزینه های جانشینی او را از دست بدهند.

به همین دلیل از هم اکنون نام هایی در فهرست مربیان مورد نظر باشگاه برای جانشینی والورده ثبت شده است، گزینه هایی که باشگاه سبک و فلسفه بازی آنها را منطبق با شیوه و سبک بازی فعلی تیم می داند.

در فهرست گزینه های مورد نظر باشگاه بارسلونا نام افرادی مانند رونالد کومان، جوردی کرایف، مارسلو گایاردو، اریک تن هاخ یا روبرت مورنو قرار گرفته است. در همین حال اما نام یک گزینه دیگر هم روی میز بارسایی ها قرار گرفته است که آن گزینه کسی نیست جز تیری آنری مهاجم فرانسوی سابق آبی و اناری که سه فصل برای این تیم بازی نموده و اخیراً هم تجربیاتی در زمینه مربیگری به دست آورده است.

او بعد از تجربه ناموفقی که در دوره کوتاه مربیگری اش در موناکو داشت، الان راهنمایی تیم مونترال ایمپکت را برعهده دارد. پیش از مربیگری در موناکو او به عنوان دستیار روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک فعالیت می کرد و به او برای کسب مقام سوم جام جهانی 2018 روسیه یاری کرد.

آنری اگرچه در زمره گزینه های تراز اول بارسلونا نیست اما امتیازاتی دارد که شانس او را برای رسیدن به نیمکت این تیم افزایش می دهد از جمله داشتن رابطه خوب با اریک آبیدال، مدیر ورزشی فعلی باشگاه که در دوران بازیگری اش با او هم تیمی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 575

به "آنری، گزینه ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری، گزینه ای جدید در فهرست جانشینان احتمالی والورده در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید