پاریسی ها به دنبال جذب فوق ستاره بارسا؛ پوچتینو، مسی را در پاری سن ژرمن می خواهد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران- حضور مائوریسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن ممکن است مسی را برای حضور در این تیم تشویق کند.

پاریسی ها به دنبال جذب فوق ستاره بارسا؛ پوچتینو، مسی را در پاری سن ژرمن می خواهد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام به زودی جانشین توماس توخل در پاری سن ژرمن خواهد شد و حضور او روی نیمکت پاریسی ها می تواند جذابیت های خاصی داشته باشد. مدت ها پیش گفته می شد که کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن که تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد، رابطه اش با توماس توخل جالب نیست و این مسئله در فصل گذشته علنی شده بود. جدایی توماس توخل و ورود پوچتینوی صاحب نام به پاری سن ژرمن شاید بتواند ام باپه را برای تمدید قرارداد با تیم پاریسی متقاعد کند.

علاوه بر احتمال ماندنی شدن کیلیان ام باپه، نشریه لوپاریزین ادعای جذاب دیگری را مطرح نموده است؛ حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری سن ژرمن ممکن است باعث تسریع فرایند جذب لیونل مسی گردد. پی اس جی مدت هاست که شرایط جذب رایگان لیونل مسی در تابستان 2021 را آنالیز می نماید و نیمار یکی از بهترین دوستان مسی هم در این تیم حضور دارد. علاوه بر این حضور پوچتینوی آرژانتینی در پاری سن ژرمن می تواند انگیزه های مسی برای حضور در این تیم فرانسوی را تقویت کند. حضور همزمان ام باپه، مسی و نیمار می تواند برای طرفداران پاری سن ژرمن رویایی باشد.

لیونل مسی وارد 6 ماه پایانی قرارداد خود با بارسلونا شد و اکنون آزاد است با سایر باشگاه ها وارد مذاکره گردد. باشگاه اسپارتاک مسکو در این رابطه شوخی جالبی با لیونل مسی داشته است. توییتر اسپارتاک مسکو با انتشار تصویری ساختگی از دایرکت اینستاگرام، اینچنین وانمود کرد که سر مسی بسیار شلوغ است و او به محض دیدن پیغام این باشگاه به آنها پاسخ منفی داده است.

نیمار از علاقه اش برای همبازی شدن با لیونل مسی در فصل آینده اطلاع داد. اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد، یکی از این دو بازیکن باید از تیم فعلی خود جدا شوند یا شاید هم هردو. لیونل مسی در تابستانی که گذشت به دنبال جدایی از بارسلونا بود و با توجه به اینکه هنوز قراردادش را تمدید نکرد، نمی توان به طور قطع از آینده وی در باشگاه فعلی اش سخن گفت. پس از صحبت های نیمار دو فرضیه به وجود آمده. ال چیرینگیتو خبری را منتشر نموده با عنوان: انتقال مسی به پاری سن ژرمن و تسهیل جدایی ام باپه و حرکتش به سوی رئال مادرید؟ از سوی دیگر RMC Sports هم خبری منتشر نموده که با اخبار ال چیرینگیتو همخوانی دارد. این رسانه فرانسوی مدعی شده نیمار پیش از این سعی نموده مسی را برای پیوستن به پاری سن ژرمن تشویق کند. از طرفی هم مذاکرات باشگاه فرانسوی با نیمار بر سر تمدید قرارداد بهتر از ام باپه پیش می رود. اگر کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن جدا گردد (انتقالی که بیش از 200 میلیون یورو تخمین زده می گردد)، می تواند یاری بزرگی به پاری سن ژرمن برای آوردن ستاره آرژانتینی به پایتخت فرانسه کند.

نیمار معتقد است که پاری سن ژرمن با لیونل مسی می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد و لیونل مسی به شادمان ترین مرد این شهر زیبا تبدیل گردد. یکی از نزدیکان شماره 10 پاری سن ژرمن می گوید: در تابستان، نیمار تمام تلاشش را برای حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن انجام داد. نیمار به مسی گفته که در پاریس واقعاً شادمان است و از زمان انتقالش به این تیم باشگاه واقعاً ساختار خوبی داشته است.

لیونل مسی در این خصوص مردد شد. او در مورد این موضوع به فکر فرو رفت. نیمار علاقه مند است دوباره با مسی بازی کند و دوست دارد تابستان سال آینده این بازیکن آرژانتینی راهی پاریس گردد، اما این یک پفراینده پیچیده خواهد بود و موضوع به همین سادگی ها هم نخواهد بود. در فصل تابستان و با پیگیری های نیمار، پاری سن ژرمن به وسیله لئوناردو مدیر ورزشی خود، پروژه جذب لیونل مسی را آنالیز نموده است. تمام مسائل اقتصادی در مورد این انتقال آنالیز شده و علی رغم تکذیب ها، پاری سن ژرمن به وضوح علاقه مند به جذب لیونل مسی بود، هر چند فرصت کمی که وجود داشت، این انتقال را در آن برهه منتفی کرد.

از طرفی دله آلی، هافبک تهاجمی 24 ساله و انگلیسی باشگاه تاتنهام حضور چندانی در بازی های این تیم ندارد و به احتمال فراوان در ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد. به نقل از اکیپ، سران پاری سن ژرمن در جابجایی زمستانی به دنبال فروش بعضی از بازیکنان خود و کسب 40 میلیون یورو هستند. لیاندرو پاردس، ادریسا گانا گیه و یولیان دراکسلر در لیست فروش این تیم هستند و اگر پیشنهاد خوبی برای آندر هررا و تیلو کرر دریافت نمایند، این دو بازیکن را نیز به فروش می رسانند. سران پاری سن ژرمن به جذب دله آلی علاقه مند هستند و در تابستان نیز برای جذب او اقدام نموده بودند. به خدمت گیری دله آلی در ژانویه توسط پاریسی ها به فروش بعضی از بازیکنان این تیم بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1302

به "پاریسی ها به دنبال جذب فوق ستاره بارسا؛ پوچتینو، مسی را در پاری سن ژرمن می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریسی ها به دنبال جذب فوق ستاره بارسا؛ پوچتینو، مسی را در پاری سن ژرمن می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید