تور فرانسه: طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:30 سه شنبه شب گذشته با برگزاری دو ملاقات همزمان بین تیم های فوتبال پاری سن ژرمن - رئال مادرید و ملاقات اسپورتینگ لیسبون پرتغال - منچسترسیتی انگلیس شروع شد.

تور فرانسه: طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تقابل لیونل مسی مقابل کهکشانی های مادرید باعث شد تا نگاه بیشتر طرفداران فوتبال به قلب پاریس باشد. این ملاقات در حالی که تا ثانیه های پایانی با تساوی بدون گل همراه بود با گلزنی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی در دقیقه (3+90) همراه بود تا بردی خفیف در خانه نصیب این تیم گردد.

مهم ترین اتفاق این ملاقات نیز به پنالتی از دست رفته لیونل مسی اختصاص داشت که با واکنش تیبو کورتوا نتوانست دروازه رئال را با پیراهن تیم فرانسوی فتح کند.

دیگر ملاقات این مرحله از رقابت ها با آتش بازی سیتیزن ها در پرتغال همراه شد تا این تیم با پنج گل از سد میزبان خود عبور کند.

شاگردان پپ گواردیولا در منچستر سیتی توانستند با پنچ کل از سد اسپورتینگ بگذرند. ریاض محرز (7)، برناردو سیلوا (17 و 44)، فیل فودن (32) و رحیم استرلینگ (58) برای منچستر گلزنی کردند.

بازی های برگشت این تیم ها 18 اسفندماه برگزار می گردد تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی معین گردد.

شایان ذکر است در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعت 23:30 امشب پیگیری می گردد که در یکی از آنها اینتر میزبان لیورپول است و در دیگری سالزبورگ در اتریش از بایرن مونیخ پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1982

به "تور فرانسه: طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید