اجرای بازسازی آپارتمان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران مجری بازسازی آپارتمان بازسازی خانه و تعمیرات ساختمانی 44274146 - 44890732

اجرای بازسازی آپارتمان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فرایند اجرای بازسازی در آپارتمان :

این پروژه در خصوص یک بازسازی آپارتمان می باشد با متراژ 60 متری که دارای 2 اتاق خواب می باشد. به همین دلیل هر سانتی متری از آن مهم و حیاتی می باشد به دلیل کمبود فضا و محدودیت های موجود . همان طور که قبلا گفته شد طراحان و سازندگان در زمان قدیم به روش سنتی و غیر حرفه ایی ساخته می شده به همین دلیل استفاده مطلوب از فضاها انجام نمی گرفته است اما در یک طراحی دکوراسیون مدرن و حرفه ایی اولویت طراحی براساس عملکرد و نهایت استفاده از فضاها می باشد که در این پروژه بازسازی ساختمان به صورتی است که بهترین استفاده و عملکردی را در فضای آپارتمان صورت گیرد.

در تصاویر بالا وضع موجود قبل از عملیات بازسازی ساختمان را نشان میدهد که به صورت بدترین حالت یک فضا می باشد که بعد از مشاهده کارشناسان از فضا تصمیم بر این گرفته شد که دیوار بین آشپزخانه و پذیرایی برداشته گردد و از فضای راهرو برای ایجاد کردن فضای حمام و آشپزخانه استفاده گردد که با این کار فضای حمام نسبت به قبل فضای بزرگتری ایجاد میگردد تمام قفسه ها چوبی که به صورت قدیمی بودند باز کردند و از ساختمان خارج کردند تمام لوله های فرسوده سرویس بهداشتی و حمام تعویض شدند و کف حمام و ها و سرویس بهداشتی عایق بندی صورت گرفت در نهایت بازسازی سرویس بهداشتی فضای بالکن که گذشته به یک فضای غیر کاربردی تبدیل شده بود به یک اتاق کار کوچک تبدیل شدند بعد از اتمام بازسازی منزل به مدت 6 هفته بعد از جمع آوری نخاله و خاک اضافه در ساختمان دیوارهای جدید آشپزخانه و حمام کشیده شدند که بعد از مرحله لوله کشی و آب و لوله های گاز و برق وارد مرحله نازک کاری و گچ کاری شدند و همه دیوارها را با رنگ و کاغذ دیواری پوشش دادند .

بعد از چیدمان لوازم و تجهیزاتی که متناسب با فضای کوچک فضای آپارتمان باشد همه در جای خودشان قرارگرفتند و تجهیزاتی که احتیاج به نصب داشتند به دیوار نصب شدند . اکنون فضای آپارتمان با فضای 60 متر خیلی بیشتر از قبل بزرگتر و زیباتر دیده می گردد.

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون داخلی شرکت دکوراسیون خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1093

به "اجرای بازسازی آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بازسازی آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید