احتمال فراوری اسپین آف سریال گیم آف ترونز در اسکاتلند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت یا گیم آو ترونز معروف در سال 2019 پخش خواهد شد، ولی برنامه ریزی برای فراوری اولین سری از اسپین آف های این سریال محبوب در حال حاضر در دست انجام است.

احتمال فراوری اسپین آف سریال گیم آف ترونز در اسکاتلند

دلایل زیادی برای بازدید از جزیره زیبای اسکای (Isle of Skye) در اسکاتلند وجود دارد، اما HBO، یکی از بزرگ ترین پخش کننده های شبکه های تلویزیونی کابلی در آمریکا که زیرمجموعه شرکت برادران وارنر وابسته به باکس آفیس خانگی است، علت دیگری را برای انگیزه بخشیدن به بازدیدکنندگان مطرح نموده است. HBO گزارش داده که این جزیره، به عنوان یکی از لوکیشن های اولین اسپین آف برای سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت انتخاب شده است.

سال گذشته، HBO یک طرح آزمایشی برای پیش عایدی این اسپین آف ارائه داد که در حال حاضر، شب طولانی (The Long Night) نامیده می گردد و رویدادهایی را نشان می دهد که 1000 سال پیش از وقایع کنونی رخ داده اند.

فیلم برداری در اکتبر همین سال و در استودیوهای پینت هال شهر بلفاست و در تایتانیک کوارتر شهر شروع می گردد که همان محلی است که برای فیلم برداری خیلی از صحنه های داخلی سریال در طی هشت فصل مورد استفاده قرار گرفته بود.

به نظر می رسد که ناظرین صحنه نیز در پی صحنه هایی در همان نزدیکی می گردند. هرالد اسکاتلند گزارش داده که مسئولین در ماه جاری از جزیره اسکای بازدید نموده اند تا نقاط زیبای منطقه را قرار است به عنوان پس زمینه ای در اسپین آف استفاده شوند، مورد آنالیز قرار بدهند. اسکاتلند در گذشته هم در چندین صحنه از فیلم حضور داشت و در قسمت آزمایشی سریال، از دون کسل یا قلعه دون (Castle of Doun) به عنوان وینترفال (Winterfell) استفاده شده بود.

جزیره اسکای هم با نورافکن ها و دوربین های فیلم برداری بیگانه نیست. زیبایی نفس گیر این جزیره که به خاطر فسیل ها و آثار کشف شده در آن به نام جزیره دایناسور اسکاتلند معروف است، در گذشته در تولیدهای هالیوودی زیادی به تصویر کشیده شده اند؛ فیلم هایی مانند سرزمینی که زمان فراموشش کرد (1975)، غبار ستاره (2007)، سفیدبرفی و شکارچی ها (2012)، 47 رونین (2013)، مکبث (2015)، غول بزرگ مهربان (2016)، شاه آرتور: افسانه شمشیر (2017) و ترانسفورماتور: آخرین شوالیه (2017) از آن جمله اند.

محبوبیت بازی تاج و تخت باعث شده است که لوکیشن های فیلم برداری آن تبدیل به نقاط گردشگری پرطرفدار و شلوغی بگردد که سینه چاکان آن به صورت گروهی از سرتاسر جهان به آن ها سرازیر بشوند و از این حیث یک رکورد از خود به جا بگذارند. طبق گزارش گردشگری ایرلند (Tourism Ireland)، سال گذشته سالی بی نظیر در زمینه گردشگری برای ایرلند شمالی بوده است و این کشور، میزبان 1٬000٬000 بازدیدکننده (1 میلیون نفر) بوده است که برای بازدید از گذرگاه ساحلی جاینت (Giants Causeway in Antrim) به آنتریم سفر نموده بودند.

این سریال که بر اساس کتاب های پرفروش آواز یخ و آتش جورج آر. آر. مارتین ساخته شده است، بعلاوه موجب افزایش تعداد بازدیدکنندگان در لوکیشن های این فیلم در کشورهای ایسلند، کرواسی، مالت و اسپانیا شده است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1983

به "احتمال فراوری اسپین آف سریال گیم آف ترونز در اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال فراوری اسپین آف سریال گیم آف ترونز در اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید