ارزان ترین گوشی های هوشمند گوگل، عکس

به گزارش مجله فوتبال دوستان، دیجیاتو نوشت: گوگل هفته گذشته از گوشی های خانواده پیکسل 8 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 پرده برداشت. حالا که توجهات دوباره به سمت گوشی های سری a معطوف شده، یکی از مدیران این شرکت به شایعه ای درباره تولید محصولاتی حتی ارزان تر از سری a واکنش نشان داده و این احتمال را رد کرده است.

ارزان ترین گوشی های هوشمند گوگل، عکس

ناندا راماچاندران، معاون ارشد کسب وکار موبایل گوگل، در گفت وگو با نشریه آلمانی Der Standard گفت این شرکت درحال حاضر برای تولید یک گوشی کم هزینه هیچ برنامه ای ندارد. راماچاندران اضافه نمود: برای انجام چنین کاری باید از خیلی چیزها چشم پوشی کنیم.

گوگل به بازار گوشی های مالی وارد نمی شود

پیکسل 8 که چند روز پیش معرفی گشت، با قیمت پایه 699 دلاری به بازار می آید که 100 دلار نسبت به مدل نسل قبلی گران تر شده است. پیکسل 7a نیز بهار امسال با قیمت 500 دلار معرفی گشت. اما خیلی از کاربران امیدوار بودند که گوگل بتواند محصولی با قیمت کمتر از 300-200 دلار عرضه کند. حالا این احتمال رسماً رد شده است.

به نظر می رسد که این شرکت برای عرضه قابلیت های منحصربه فرد خود، به ویژه درزمینه هوش مصنوعی، به سخت افزارهایی قدرتمند نیاز دارد که نمی توان آن ها را در یک محصول 200 دلاری گنجاند.

منتها این غول دنیای فناوری درزمینه نرم افزارهای مخصوص دستگاه های ارزان قیمت بی تجربه نیست. آن ها در کنار اندروید معمولی، دو نسخه دیگر تحت عنوان اندروید وان و اندروید گو را داشته اند. اما این محصولات از طریق سایر تولیدکنندگان ساخته می شوند و گوگل نمی خواهد در این بازار وارد شود.

حالا که صحبت از نرم افزار شد، بد نیست اشاره کنیم که این شرکت در مرنام هفته گذشته مدعی شد که برای سری پیکسل 8 تا 7 سال به روزرسانی نرم افزاری منتشر می کند. اگر این اتفاق در عمل رخ دهد، این شرکت در میان بزرگ ترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا، در جایگاه اول قرار خواهد گرفت.

افزون براین، گفتنی است که گوشی پیکسل 8a با نام رمز Akita در دست توسعه واقع شده است و احتمالاً در مرنام گوگل I/O سال 2024 معرفی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2234

به "ارزان ترین گوشی های هوشمند گوگل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی های هوشمند گوگل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید