از ضروریات بسیار مهم معاونت حقوقی؛ تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور

به گزارش مجله فوتبال دوستان، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم اظهار کرد: از ضروریات بسیار مهم برای این معاونت، تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور است و معاونت حقوقی بایستی یار و غمخوار همه بخش های وزارت علوم باشد.

از ضروریات بسیار مهم معاونت حقوقی؛ تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از وزارت علوم، آیین تکریم حمیدرضا علومی یزدی و معارفه علی اسلامی پناه، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری امروز (دوشنبه) با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، احمد شمس، معاون هماهنگی و پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور، حسین سیمایی صراف، دبیر هیئت دولت، جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری، معاونان وزیر علوم و جمعی از مسئولان و مدیران آموزش عالی کشور برگزار گردید.

در این نشست علی اسلامی پناه، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با تاکید بر اینکه بایستی در پی ارتقای آموزش در کشور باشیم گفت: از ضروریات بسیار مهم برای این معاونت، تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور است. معاونت حقوقی بایستی یار و غمخوار همه بخش های وزارت علوم باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش لوایح و قوانین، 500 قانون از کل قوانین کشور مربوط به وزارت علوم است گفت: باید با سایر دستگاه ها نیز تعامل داشته باشیم. در معاونت حقوقی وزارت علوم 3 بخش دعاوی، لوایح و قوانین و مجلس فعالیت دارد. هر کدام از این بخش ها باید به نوبه خود و بنابر مسئولیت آن بخش به همکاری هرچه بیشتر با جامعه، دانشگاه ها و مجلس بپردازد.

حمیدرضا علومی یزدی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس وزارت علوم نیز در ادامه با تشکر از همکاری خوب و صمیمانه در دوران فعالیت گفت: پیش از همه از مقام محترم وزارت به دلیل ایجاد بستری برای همکاری خوب و صمیمانه با دانشگاه ها تشکر می کنم. از شورای معاونان وزارت و نیز واحدها و بخش های مختلف حقوقی وزارتخانه و هیئت رئیسه و کمیسیون آموزش هر دو مجلسی که با آنها همکاری داشتیم که در این مدت بیشترین میزان همراهی را با معاونت حقوقی وزارت علوم داشتند نیز قدردانی می کنم. در خاتمه نیز از دکتر واعظی و رئیس جمهوری محترم بابت اعتماد به این جانب برای تصدی مسئولیت مرکز حقوقی ریاست جمهوری نهایت تشکر را دارم.

وی در ادامه سخنان خود به سابقه فعالیت دکتر اسلامی پناه اشاره نمود و گفت: وی حقوقدانی برجسته و نماینده مجلس در دوره های پیشین بوده است. خوشبختانه تا امروز سابقه درخشانی در همکاری با فضای دستگاه های مختلف اجرایی داشته اند. کوشش ما این بود که در ارتباط با ارباب رجوع با نهایت گشاده رویی و تعامل رفتار کنیم. موضوع حائز اهمیت بعدی در مورد این معاونت که نباید فراموش گردد، ضرورت حفظ و ارتقای صندلی دفاتر حقوقی دانشگاه ها است.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1161

به "از ضروریات بسیار مهم معاونت حقوقی؛ تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ضروریات بسیار مهم معاونت حقوقی؛ تعامل و همکاری هرچه بیشتر با خانواده آموزش عالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید