از گلکسی S22 تا بازی های شوتر برتر برای موبایل؛ برترین های علم و تکنولوژی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی مهم و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از گلکسی S22 تا بازی های شوتر برتر برای موبایل؛ برترین های علم و تکنولوژی

مقایسه گلکسی S22 اولترا با آیفون 13 پرو مکس؛ نبرد بهترین ها

گلکسی S22 اولترا چهارشنبه هفته گذشته به همراه دو مدل استاندارد و پلاس از سری پرچم دارهای نو سامسونگ رونمایی شد و قرار است به زودی راهی بازار گردد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را با آیفون 13 پرو مکس که قدرتمندترین و بهترین گوشی اپل تا به این لحظه هست مقایسه کنیم تا ببینیم کدام محصول عملکرد بهتری روی کاغذ دارد. از آنجایی که گوشی گلکسی S22 رسما راهی بازار نشده، مقایسه دقیق و جزئی از آن با گوشی های دیگر منتشر نشده است. اما با در نظر گرفتن تست های موجود از مقایسه نسل گذشته یعنی S21 اولترا با گوشی های دیگر و پیشرفتی هم که گلکسی S22 اولترا نسبت به گذشته داشت می توانیم تا حد زیادی حدس هایی در رابطه با گوشی نو داشته باشیم.

گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس؛ جعبه گشایی و نگاه سریع در خبرنگاران مگ

گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس، هر دو از قلب تپنده اگزینوس 2200 بهره می برند که سریع ترین و قدرتمندترین پردازنده ساخت سامسونگ به شمار می آید. تشابهات سخت افزاری در این دو گوشی نسبتا زیادند، اما نکته ای که بیشتر از هر چیزی توجهات را جلب می نماید، طراحی S22 اولترا است که سامسونگ برای این کار تلفیقی از سری نوت و سری اس را مد نظر قرار داده و محصولی خلق نموده که چشم همه دوست داران اندروید را به خود خیره می نماید.

10 بازی شوتر اول شخص برتر برای موبایل (اندروید و iOS)

بازی های شوتینگ در دسته بازی های بسیار محبوبی قرار می گیرند که بیشتر کاربران می خواهند آن ها را تجربه نمایند. شوتر اول شخص یا سوم شخص خیلی مهم نیست، آنچه کاربران را به وجد می آورد، گرافیک بالا، المان های اکشن، میزانی خشونت و بسیاری چیزهای از این دست است که باعث شده حتی شرکت های فراورینماینده گوشی های هوشمند با دیدن استقبال بی نظیر کاربران از این بازی ها، گوشی های گیمینگ فراوری نمایند.

شیائومی 12 اولترا بسیار قدرتمند ولی ارزان خواهد بود

مثل سال گذشته، شیائومی میخواهد قدرتمندترین پرچم دار خود را با پسوند اولترا راهی بازار کند. این اتفاق اواسط یا اواخر سال 2022 رخ خواهد داد که به طور دقیق اطلاعی از این بابت نداریم. فقط می دانیم نیمه دوم سال جاری باید شاهد رونمایی از آن باشیم و قطعا هم شیائومی 12 اولترا در بازار جهانی در دسترس قرار خواهد داشت. با توجه به اطلاعات منتشر شده از پرچم دار بعدی شیائومی یعنی 12 اولترا به نظر می رسد این گوشی از لحاظ تعیینات فنی بسیار قدرتمند و از لحاظ قیمت هم کاملا ارزان خواهد بود.

سامسونگ فراوری گلکسی S21 اولترا را متوقف کرد

اگرچه گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و اولترا از لحاظ فروش غوغا نکردند اما سامسونگ باز هم رویای بزرگی در سر دارد و فکر می نماید با ورود سری گلکسی S22، کاربران تمایل زیادی به خرید آن ها از خود نشان خواهند داد. حال این پیش بینی درست از آب در خواهد آمد یا خیر تعیین نیست اما شرکت کره ای تصمیم گرفته با توقف فراوری گلکسی S21 اولترا اولین قدم را در راستای یاری به فروش پرچم داران نوش بردارد.

12 گوشی میان رده برتر که همین الان می توانید بخرید (بهمن 1400)

گوشی های میان رده را می توان پرفروش ترین گوشی ها بین کاربران ایرانی نام برد. گوشی هایی که از بازه قیمتی تقریبا 4 میلیون تومان آغاز می شوند و تا حدود 11 میلیون تومان ادامه دارند و طیف وسیعی از سلایق را بر اساس بودجه های تعیین، پوشش می دهند. ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین گوشی های هوشمندی میان رده ای که در بهمن ماه 1400 می توان تهیه کرد را فهرست کنیم، از ویژگی هایشان برای شما بگوییم و تا حد زیادی به شما برای انتخاب محصول درست، یاری کنیم.

جعبه گشایی و آنالیز گوشی آنر 50؛ آشتی با گوگل

با اینکه پشتیبانی از سرویس های گوگل مهم ترین نکته ای است که درباره آنر 50 وجود دارد، اما ویژگی های دیگری هم هست که بتوانید آن را جزو گزینه های خریدتان قرار بدهید. آنر 50 از یک نمایشگر اولد 6.57 اینچی بهره می برد که از تراکم پیکسلی خوب 397 پیکسل بر اینچ برخوردار است و به لطف نرخ نوسازی 120 هرتزی، تصاویر نرم و روانی را برایتان به نمایش می گذارد. ویدیوی ما را دیدن کنید.

سلفی هایتان را با این ابزار به نقاشی داوینچی تبدیل کنید

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید سلفی هایی به سبک نقاشی های دوره رنسانس بگیرید، خبر خوبی برایتان داریم. به لطف هوش مصنوعی و یک محصول نرم افزاری، حالا می توانید سلفی های خود را به سبک نقاشی های دوران رنسانس دربیاورید. در این راستا، یک برنامه نو مبتنی بر وب قادر به تبدیل چهره شما به یک اثر هنری در سبک نقاشی های لئوناردو داوینچی است که مطمئنا از دیدن نتیجه کار آن شگفت زده خواهید شد.

نقد و آنالیز کلاسیک گوشی شیائومی 11 لایت

در ششمین قسمت از سری نو نقد و آنالیز کلاسیک به سراغ یکی از بهترین میان رده های شیائومی رفته ایم. شیائومی 11 لایت جزء اولین محصولات شیائومی است که دیگر از پسوند Mi استفاده نمی نماید و در بازه قیمتی زیر 8 میلیون تومان، از جمله خوش دست ترین و سبک ترین گوشی هایی است که می توانید بخرید. اگر دوست دارید با این گوشی بیشتر آشنا شوید، شما را به دیدنی این ویدیوی نقد و آنالیز کلاسیک دعوت می کنیم.

آنالیز آیپد ایر 2020؛ ارزان ترین آیپد اپل

اگر شما هم به خرید آیپد علاقه دارید، احتمالا آیپد ایر 2020 را به عنوان یکی از گزینه های احتمالی در نظر گرفته اید. نسخه پایه آیپد ایر نو 600 دلار قیمت دارد که برای تبلتی از زیست بوم اپل قیمت معقولی به نظر می رسد. ولی آیا خرید آیپد ایر 2020 واقعا ارزشش را دارد؟ یا بهتر است که به سراغ گزینه های دیگر اپل بروید؟ اگر قصد خرید آیپد دارید و هنوز در انتخابتان مردد هستید، شما را به دیدنی این ویدیوی نقد و آنالیز دعوت می کنیم.

برای دسترسی به نوترین اخبار، مقاله ها و ویدیوها به بخش علم و تکنولوژی خبرنگاران مگ سر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1975

به "از گلکسی S22 تا بازی های شوتر برتر برای موبایل؛ برترین های علم و تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گلکسی S22 تا بازی های شوتر برتر برای موبایل؛ برترین های علم و تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید