استفاده از سنگ و چوب تیره در دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش مجله فوتبال دوستان، راه های متفاوت و بسیار زیادی برای استفاده از سنگ و چوب تیره در دکوراسیون منازل وجود دارد که هر کدام به شیوه مخصوص خود زیبا بنظر خواهند رسید. دکوراسیون مینیمالیستی و کمینه گرای خانه ایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد بیشتر مردسالار هستند بگونه ایی که هر مردی می تواند در آن احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشد. در این دکوراسیون ها خبری از رنگ های صورتی و تزئینات زائد و تجملی نخواهد بود. اما در عوض از لوازم و مواد لوکس ار کف تا سقف خانه استفاده شده تا فضایی راحت بوجود آمده باشد و مالکان خانه قادر باشند در زمینه تیره دکوراسیون هر رنگی که می پسندند را به ان اضافه نمایند.

استفاده از سنگ و چوب تیره در دکوراسیون داخلی منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طراحی داخلی این خانه بگونه ای است که نور و گستردگی را توسط پنجره های عمودی و عظیم خود به داخل خانه می آورد و با بوجود آوردن حسی وهم انگیز به عظیم تر نشان دادن هر چه بیشتر فضای خانه یاری می نماید. مکان های اصلی این خانه از اتاق نیشمن، پذیرایی، غذاخوری و آشپزخانه تشکیل شده است. اتاق پذیرایی این خانه بعنوان مکان اصلی برای دیدار ها و استراحت در خانه محسوب می گردد و توسط مبلمان عظیم و چرم از قبیل یک کاناپه عظیم و یک جایگاه راحتی گرم و نرم تزئیین شده است. در مقابل این مبلمان از سنگ های طبیعی به رنگ خاکستری بروی دیوار استفاده شده که در خود از گره هایی طبیعی بهره می برند.

علاوه بر لوازمی لوکس و شیک سعی شده از عناصری جذاب و شاد در دکوراسیون داخلی نیز استفاده گردد. از جمله این وسایل می گردد به لامپ سه پایه قرار داده شده در کنج اتاق پذیرایی و نشیمن و قالیچه ای طبیعی از پوست گاو که زیر میز پهن شده اشاره نمود. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید در انتخاب تمامی لوازم این خانه سعی شده از وسایلی ظریف و شیک در کنار کفپوش چوبی روشن و دیواری سنگی به رنگ خاکستری استفاده گردد تا زیبایی این خانه به سرحد خود برسد.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1148

به "استفاده از سنگ و چوب تیره در دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از سنگ و چوب تیره در دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید