اشتباه ناخواسته خانم سخنگو ، اطلاعات حساب بانکی ترامپ لو رفت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، سخنگوی دانلد ترامپ هنگام تشریح جزئیات یاری رئیس جمهوری آمریکا به برنامه مبارزه با کرونا برگه ای به خبرنگاران نشان داد که اطلاعات حساب بانکی ترامپ در آن پیدا بود.

اشتباه ناخواسته خانم سخنگو ، اطلاعات حساب بانکی ترامپ لو رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، کوشش های کاخ سفید و همکاران ترامپ برای نشان دادن اوج سخاوت او به جایی رسید که کمتر کسی می توانست پیش بینی کند؛ قرار دریافت تمام اطلاعات حساب بانکی رئیس جمهوری آمریکا در دسترس تمام رسانه ها و مردم دنیا. این اشتباه ناخواسته کایلی مک اننی در نشست خبری روز آدینه بود.

وقتی سخنگوی ترامپ از یاری اقتصادی رئیس خود برای مهار کرونا و یافتن درمان های موثر اطلاع داد، بلادرنگ کوشید برای تایید سخن خود سند رو کند. او یک برگ برابر خبرنگاران و دوربین ها گرفت که رقم 100 هزار دلار روی آن برجسته تر به نظر می رسید؛ معادل یک جهارم حقوق سالانه رئیس جمهوری آمریکا اما این برگه نکته های مهم تر هم داشت.

رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی خیلی زود دست به کار شدند تا معتبر بودن چک را آنالیز نمایند. در همین حین، آشکار شد تقریبا تمام اطلاعات لازم برای هک کردن یک حساب بانکی روی برگه نوشته شده و عجیب تر اینکه این حساب مربوط به دانلد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکاست و حالا دیگر همه از آن خبر دارند.

پس از این اشتباه سنگین، کاخ سفید بیانیه ای منتشر و در آن از کسانی انتقاد کرد که به جای توجه کردن به اقدام خیرخواهانه ترامپ، دنبال یافتن اطلاعات حساب و معتبر بودن چک هستند. از سوی دیگر، یک استاد فناوری اطلاعات در دانشگاه نوتردام از اقدام مقام های ارشد کاخ سفید در نشان دادن یک چک واقعی به دوربین های تلویزیونی ابراز شگفتی کرد.

پروفسور مایک چاپل به روزنامه نیویورک تایمز گفت: آنچه روز آدینه در نشست سخنگوی ترامپ رخ داد، نشان داد چرا در موارد مشابه تصویر یک چک عظیم و ساختگی برابر دوربین ها قرار می گیرد نه یک چک واقعی. در این چک های نمایشی اطلاعات مهم حذف می گردد و البته همه مردم هم می دانند بابد ارقام و اطلاعات حساب های بانکی را برای خودشان نگه دارند.

ترامپ که این روزها همزمان درگیر چند پروژه مهم از جمله مبارزه با کرونا، نجات دادن اقتصاد آمریکا و البته هماوردی با رقیب انتخاباتی خود جو بایدن است، در مبارزه های سال 2016 قول داده بود 400 هزار دلار حقوق سالانه رئیس جمهوری را به خیریه ها اهدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 972

به "اشتباه ناخواسته خانم سخنگو ، اطلاعات حساب بانکی ترامپ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه ناخواسته خانم سخنگو ، اطلاعات حساب بانکی ترامپ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید