اصولی: باید معماری تازه فوتبال ایران تکامل یابد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران (پانا) - عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است صعود تاریخی تیم ملی فوتبال امید و پیروزی پیاپی خارج از خانه به وسیله تیم های ملی فوتبال باعث دلگرمی، شادی و هیجان ملت ایران شده است.

اصولی: باید معماری تازه فوتبال ایران تکامل یابد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رئیس کمیته بازاریابی ضمن تبریک به جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران در راستای پیروزی تیم ملی امید و صعود به مرحله بعدی رقابتهای آسیا گفت: این اتفاق تاریخی را به کاروان تیم ملی امید، جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران تبریک می گویم. تیم ملی امید با درخشش و بازی خوبی که انصافا دیشب انجام داد، نشاط، شور و حال فوق العاده ای به جامعه تزریق کرد. این امر بدون شک نوید بخش وجود یک ذخیره و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان برای آینده است.

وی ادامه داد: نمایشی که دیشب دیدیم، ماحصل کوشش و زحمات شبانه روزی طی چند ماه گذشته به وسیله رئیس فدراسیون، کمیته جوانان، سرمربی خوشنام تیم و تمام اجزای فدراسیون در کنار حمایتهای دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان بوده که با یک هماهنگی کامل به دست آمده است. در واقع اجزای شکل دهنده فدراسیون فوتبال با ریاست عزیزی خادم از هیچ کوششی برای پیروزیت تیم های ملی اعم از بزرگسالان، امید، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی و دیگر رده ها دریغ نکرده تا این نمایش را ببنیم و تیم ملی امید این درخشش را داشته باشد و در نهایت مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند. امیدوام با اجرای برنامه ها و حضور پیروز ملی پوشان در میادین مختلف، سال آینده شاهد کسب سهمیه المپیک باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه پیروزیت تیم ملی امید را امید بخش و دلگرم نماینده دانست و معتقد است که این تیم پشتوانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان خواهد بود. وی در اینباره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: نکته ای که وجود دارد اهمیت درخششی است که این تیم داشته است. این درخشش امید بخش و دلگرم نماینده برای ما و آینده فوتبال است و آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان را نیز تامین می نماید. ضمن اینکه شاهد درخشش و پیروزی ملی پوشانمان در راه جام جهانی هستیم و با بازیهای درخشان و خوبی که از این تیم می بینیم و اکنون در رنکینگ در صندلی نخست آسیا قرار دارند، این امر باعث خشنودی ملت شریف ایران است. بدون شک پیروزی و پیروزیت های تیم امید این دلگرمی را دارد که در سالهای آینده ملی پوشان این رده جای ستاره ها و سوپر ستاره های تیم ملی بزرگسالان را خواهند گرفت و جهت رشد و توسعه فوتبال که به وسیله فدراسیون فوتبال طراحی شده و این طراحی نوید بخش توسعه پایدار بخصوص در بخش فوتبال ملی در سالهای آینده خواهد بود، رقم می خورد.

وی ادامه داد: این اتفاقات حاصل کوشش همه اجزای فدراسیون است. با راهنمایی و مدیریت عزیزی خادم و همکارانم در هیات رییسه تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا زمینه ساز خشنودی و نشاط جامعه باشیم و مردم ما به این تیم ملی و جوانان برومند که افتخار آفرینی می نمایند، افتخار نمایند. از همین رو پروازهای اختصاصی، امکانات ویژه، کمپ های مختلف تمرینی را فراهم می کنیم تا ملی پوشان با فراغ خاطر به تمرینات خود بپردازند و نتایج درخشان کسب نمایند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه در مورد نقش دولت، مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک گفت: بدون شک تمامی ارگان های فوق نقش راهبردی و سیاستگذاری در حمایت از این تیم ها دارند. در سالهای اخیر از جهت محدودیت منابع اقتصادی که دولت با آن روبرو شده است، حمایت از تیم های ما یک مقداری کم رنگ بوده و بیشتر شاهد حمایتهای معنوی و ساختاری بودیم. در دوره دکتر سجادی که از مدیران نام آشنا در ورزش هستند و از اهمیت توجه به تیم های امید و پایه اطلاع کامل دارند، امیدوارم حمایتها بیشتر از گذشته صورت بگیرد. امیدورام این همکاری ها در حوزه لجستیکی و پشتیبانی بیش از پیش صورت گیرد تا شاهد این باشیم که اعتبارات دولتی، بودجه سال اینده و ردیف ویژه ای برای فوتبال ملی و تیم های پایه ملی به تصویب برسد و از این منابع برای توسعه فوتبال پایه استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1818

به "اصولی: باید معماری تازه فوتبال ایران تکامل یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: باید معماری تازه فوتبال ایران تکامل یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید