ایجاد 200 فرصت شغلی جدید با افتتاح هتل 4 ستاره در شهرستان اردبیل

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از افتتاح هتل 4 ستاره در محل گرمابه سابق حافظ در دهه فجر سال جاری اطلاع داد و گفت: افتتاح این پروژه که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 200 فرصت شغلی جدید در اردبیل ایجاد می نماید.

ایجاد 200 فرصت شغلی جدید با افتتاح هتل 4 ستاره در شهرستان اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی صبح امروز 22 اردیبهشت ماه 99 در بازدید از عملیات اجرایی هتل در اردبیل، اظهار کرد: این پروژه در 10 طبقه با زیربنای 9 هزار مترمربع در حال اجراست که بهره برداری از این پروژه زمینه برای اشتغال 200 نفر را فراهم خواهد نمود.

او حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه را 850 میلیارد ریال برشمرد و اعلام کرد: 300 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی نیز برای این هتل در نظر گرفته شده و برای دریافت به صندوق معرفی شده اما هنوز پرداخت نشده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل یادآور شد: این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برنامه ریزی شده تا در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و آماده پذیرش گردشگران و مسافران گردد.

او با اشاره به بخش های مختلف این پروژه گفت: هتل چهار ستاره اردبیل دارای مجموعه های اقامتی در دو طبقه با 24 اتاق و 80 تخت و نیز رستوران ایرانی و خارجی در طبقه های مجزا خواهد بود.

شایقی اضافه نمود: سالن کنفرانس، شهربازی، تالار، فروشگاه با برندهای معتبر و پارکینک مجزا از دیگر بخش های این هتل است و آخرین طبقه این مجموعه روف گاردن خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 963

به "ایجاد 200 فرصت شغلی جدید با افتتاح هتل 4 ستاره در شهرستان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 200 فرصت شغلی جدید با افتتاح هتل 4 ستاره در شهرستان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید