بازدید از موزه و عمارتهای تاریخی سنندج ششم اردیبهشت ماه رایگان است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید از موزه و عمارتهای تاریخی سنندج ششم اردیبهشت ماه رایگان است.

بازدید از موزه و عمارتهای تاریخی سنندج ششم اردیبهشت ماه رایگان است

منصور مهرزاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت 6 اردیبهشت به عنوان سالروز نامگذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان، فرصت مناسبی برای احیای آداب و رسوم گذشتگان و معرفی مشاهیر و مفاخر کرد به نسل نو است.

وی اضافه کرد: براین اساس در این روز فرهنگی، موزه مردم شناسی خانه کرد (عمارت آصف)، موزه باستان شناسی سنندج (عمارت ملا لطف الله) و کاخ موزه خسروآباد روز چهارشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا هشت شب به صورت رایگان میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی به مناسبت این روز در سنندج برگزار می گردد، مطرح کرد: برنامه های شاد و متنوع موسیقی، نمایش و برپایی نمایشگاه صنایع دستی حاصل ذوق و هنر زنان خود سرپرست استان در خانه کرد از جمله برنامه هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می گردد.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2176

به "بازدید از موزه و عمارتهای تاریخی سنندج ششم اردیبهشت ماه رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه و عمارتهای تاریخی سنندج ششم اردیبهشت ماه رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید