بازسازی واحد مسکونی دوبلکس

به گزارش مجله فوتبال دوستان، حیاط خلوتِ طبقه همکف، محور اصلی این خانه است و همه اتاق ها در حول آن طراحی شده اند. کوچک بودن این حیاط ما را مجبور کرد از سیستم های چرخشی استفاده کنیم تا همه مناظر اطراف به نحو احسن دیده شوند. با این کار، درب ها راحت تر باز شده و تراس عظیم تری به وجود آمد. و درنتیجه، در این بازسازی واحد مسکونی دوبلکس فضای داخل و بیرون خانه باهم ادغام شدند.

بازسازی واحد مسکونی دوبلکس

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بنای اصلی بازسازی واحد مسکونی دوبلکس شامل دو طبقه می گردد. طبقه همکف که شامل اتاق های عمومی (راهرو، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و پذیرایی) می گردد، با تخریب تعدادی از دیوارها به این شکل درآمد. تنها منظره این طبقه، از حیاط خلوت تامین می گردد. ورودی و راهروی اصلی با شیشه های مات از خانه جدا شده اند تا آلودگی صوتی وارد خانه نگردد. ولی این شیشه ها مانع ورود نور به محیط نمی شوند.

اتاق خواب اصلی در طبقه بالا و دقیقا روبروی حیاط خلوت قرار گرفته که موضوع این حیاط را تقویت می نماید. رختشویخانه، در ابتدا تنها یک فضای بسته و کوچک در تراس بود. ولی با تخریب برخی از دیوارها، الان به عنوان محل کباب پزی یا بازی بچه ها نیز استفاده می گردد.

منبع: archdaily

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 904

به "بازسازی واحد مسکونی دوبلکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی واحد مسکونی دوبلکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید