برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران بهابادی

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مسئول نمایندگی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی بهاباد از برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری، ویژه موتورسواران این شهرستان اطلاع داد.

برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران بهابادی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، علیرضا کاظمی روز چهارشنبه 22 مردادماه گفت: به منظور افزایش توان نیروی انسانی و امکانات لجستیکی شهرستان بهاباد کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتور سواران با همکاری نمایندگی این شهرستان برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه حدود 40 موتورسوار و 30 نفر همراه در این برنامه حضور دارند، اضافه کرد: این کمپ آموزشی به مدت سه ماه، هفته ای یک روز در نقاط مختلف کویر بهاباد برگزار می گردد.

مسئول نمایندگی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهاباد اظهار کرد: کویر بهاباد به دلیل زیبایی و موقعیت جغرافیایی خاص همیشه مورد استقبال گردشگران و آفرودسواران بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1096

به "برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران بهابادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران بهابادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید