بلیط هواپیما به سانتورینی خانه سپید یونان

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کم پیش می آید که بلیط ارزان هواپیما برای شهری بخرید که خانه های کوی و برزن اش با جامه ای سپید رنگ در ساحل نیلگون دریا قنوده باشند و تلألو سرخ فام خورشید در زمان غروب، خط قرمز رنگی بر سپیدی جامه ی این خانه های نقاشی شده در کرانه دریا بر کشد. سانتورینی تنها شهری است که چنین توصیفی برازنده معابر شهری آن است و خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر به آن به خرید بلیط برای بازدید از نمایشگاهی از شاهکارهای نقاشی دنیا می ماند.

بلیط هواپیما به سانتورینی خانه سپید یونان

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در سفر به سانتورینی، هر طرف که نگاه کنید یک جاذبه گردشگری وجود دارد که توجه شما را جلب کند. سانتورینی یکی از رمانتیک ترین و دنج ترین مقصدهای گردشگری دنیا است. در مناظر دیدنی و چشم اندازهای شگفت انگیز این جزیره زیبا، هیچ کمبودی از نظر تفریح و سرگرمی وجود ندارد.

خانه هایی سپید که با آبرنگ بر روی بوم نقاشی شده اند و رویای انسان که ای کاش می شد برای مدتی در این نقاشی زندگی کرد. جزیره سانتورینی یونان دروازه ورود به این رویاست که با وارد شدن در آن پا به این بوم نقاشی می گذارید. جاذبه های سانتورینی برای شما هدیه ای به نام آرامش به ارمغان می آورند. اینجا مکانی است که یکی از ویرانگرترین عناصر طبیعی یعنی آتشفشان باعث به وجود آمدن یکی از زیباترین جزایر دنیا شده است و هم اکنون جزو جاذبه های گردشگری سانتورینی به حساب می آید. جزیره ای که شهرتش را مدیون رنگ آمیزی زیبای خانه های تاریخی خود است که نظیر آنها را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت. خانه هایی سپید قرار گرفته در بین آبی نیلگون آسمان و دریای اژه که حقیقتا منظره ای افسانه ای را ایجاد نموده اند تا به این وسیله به مسافرین این جزیره زیبا خوش آمد بگویند.

سانتورینی جزیره ای در دریای اژه در کشور یونان است. این جزیره زیبا به خانه های سفید و زیبایش مشهور است. موقعیت جغرافیایی این جزیره هم باعث شده که چشم اندازهای طبیعی فوق العاده ای داشته باشد و به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا شناخته گردد. در این جزیره کوچک، جاذبه های فراوانی وجود دارد ولی بیشتر افراد برای تماشای خانه های سفید و لذت بردن از تفریحات ساحلی به آن سفر می نمایند.

به سانتورینی، تیرا (Thira) نیز گفته می گردد که البته این نام به مجموعه جزایری در دریای سیاه گفته می گردد که در سال 1628 قبل از میلاد مسیح بر اثر فعالیت آتشفشانی، به وجود آمده اند. اما این جزایر کوچک گهواره ای بزرگ از مکان و دهکده های جالب و دیدنی هستند. از جزیره سانتورینی به عنوان جذاب ترین جزیره یونان یاد می گردد. تصور کنید که در بالکن هتل خود نشسته اید و تصویر زیبای غروب آفتاب را بر فراز کوه های آتشفشانی تماشا می کنید. واقعا که جاذبه های توریستی سانتورینی چشم نوازند. البته در دهه پنجاه میلادی، فوران آتشفشان بخش های بسیار مهم جزیره را از بین برد که شما می توانید آثار آن را به وضوح مشاهده کنید. سواحل بسیار زیبای سانتورینی در اروپا شهرت ویژه ای دارند و شاید بتوان آن ها را بعد از خانه های رنگی اصلی ترین جاذبه توریستی این جزیره در نظر گرفت.

فصل توریستی سانتورینی از اوایل آوریل آغاز می گردد. حد فاصله ماه های دسامبر و مارس به دلیل آنکه هوا سردتر می گردد، میزان اهمیت توریستی جزیره کاهش پیدا می نماید. هر چند که هوا در طول این مدت خیلی سرد نمی گردد اما به دلیل جاذبه های توریستی سانتورینی در فصل گرما، مسافرت در طول این مدت را توصیه نمی کنیم. در تابستان، جزیره بسیار شلوغ می گردد و دنیاگردان از قدم زدن و شنا در زیر تابش آفتاب لذت بسیاری می برند، البته ممکن است قدری با افزایش قیمت روبرو شوید که کاملا ارزشش را دارد. با این حساب می توان گفت خرید بلیط ارزان هواپیما برای سانتورینی خرید بسیار لذتبخشی است.

شاید دیدن تصویری از سانتورینی کافی باشد تا برای سفر به یونان و شهر سانتورینی بلیط هواپیما بخرید، اما با این وجود اجازه بدهید تا برایتان از جاذبه های گردشگری سانتورینی بیشتر تعریف کنیم.

بلیط هواپیما برای بازدید از سینمای روباز در روستای ساحلی کاماری

همه دوست دارند فیلم دیدن در فضای باز را تجربه نمایند. این سینمای روباز در کاماری یکی از بهترین ها در اروپا است. اگر در فصل شلوغ گردشگری یعنی از آوریل تا آگوست به سانتورینی سفر کردید این فرصت فوق العاده را از دست ندهید. از کیوسک های اطراف سینما می توانید اسنک و نوشیدنی بخرید و در کنار سایر اعضای خانواده در سینمای روباز فیلم تماشا کنید. ساعت آغاز فیلم ها معمولا 9 و نیم شب به بعد است.

بلیط هواپیما برای بازدید از رستوران غذای دریایی در خلیج Ammoudi

این خلیج زیبا و کوچک با چشم اندازهای بی نظیرش جایی است که در آن زلال ترین آب های دنیا را خواهد دید. در کمال تعجب، این منطقه معمولا دنج و خلوت است و برای رفتن به رستوران ها لازم نیست که از قبل میز رزو کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، اینجا بهترین مکان برای لذت بردن از طعم بهترین غذاهای دریای در کنار منظره نفس گیر دریا است.

بلیط هواپیما به تور کروز در غروب خورشید و شنا در چشمه های آب گرم

منظره غروب سانتورینی، شگفت انگیز و فراموش نشدنی است. بهترین راه برای لذت بردن از این منظره زیبا، تماشای خانه های سفیدرنگ جزیره از فاصله دور و از روی آب است. قبل از غروب آفتاب با استفاده از این تورها به چشمه های آب گرم طبیعی می روید. از قایق می توانید در آب سرد شیرجه بزنید و از آنجا به سمت چشمه های آب گرم شنا کنید. این آب معدنی، داغ نیست و به اندازه ای گرم است که از شنا در آن لذت می برید. این تورهای قایق سواری و کروز تنوع زیادی دارند که با توجه به علاقه خود می توانید آنها را انتخاب کنید؛ بالا رفتن از کوه های آتش فشانی، شنا در چشمه های آب گرم، بازدید از منطقه Thirassia و گشت و گذار در روستاهای آن، توقف در ساحل سرخ و ساحل سفید برای شنا و غواصی، خوردن شام یا ناهار در کشتی تفریحی و تماشای منظره غروب آفتاب.

بلیط هواپیما برای بازدید از جشنواره آتشفشان یونان

در این جشنواره که در ماه آگوست برگزار می گردد حادثه فوران تاریخی آتشفشان جزیره به صورت نمایش برای اهالی شهر و بازدیدنمایندگان بازسازی می گردد. این جشنواره با آتش بازی و برنامه های جذابی نظیر کنسرت و نمایش، همراه است.

بلیط هواپیما برای بازدید از جشنواره بین المللی موسیقی

در اوایل ماه سپتامبر و به مدت دو هفته این جشنواره برگزار می گردد و هنرمندان معروف از سراسر دنیا در مرکز نومیکوس در فیرا برنامه اجرا می نمایند. این جشنواره هواداران بسیاری را در میان علاقه مندان به موسیقی دارد زیرا برنامه های بسیار متنوعی در آن برگزار می گردد.

با وجود تمامی زیبایی های سانتورینی فرودگاه این شهر سپید پوش کمی شلوغ و بی نظم است و هنوز با فرودگاه های سایر شهرهای معروف اروپایی فاصله دارد. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که سانتورینی آنقدر دیدنی و شگفتی برای مسافرانی که بلیط هواپیما برای ملاقات از این شهر منحصربفرد می خرند از پیش آماده نموده است که کمی معطلی در فرودگاه سانتوری، مسافران بلیط هواپیما در جیب را آزرده یا ناراحت نکند.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به یونان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

meisamroudaki.ir

roozgasht.ir

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به یونان ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 769

به "بلیط هواپیما به سانتورینی خانه سپید یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به سانتورینی خانه سپید یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید