بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر ، رابرت ترامپ 71 ساله از جهان رفت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، یک روز پس از آنکه رئیس جمهوری آمریکا در بیمارستانی در نیویورک برادرش را دیدار کرد و از آنجا به باشگاه گلف خود در نیوجرسی رفت، رابرت ترامپ در 71 سالگی روی تخت بیمارستان جان سپرد.

بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر ، رابرت ترامپ 71 ساله از جهان رفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، برادر کوچک تر دانلد ترامپ حدود 45 روز پیش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در منهتن بستری بود و از هفته گذشته هم به دلایلی که فاش نشد، به یکی از بیمارستان های نیویورک منتقل شد. رئیس جمهوری آمریکا عصر آدینه به دیدار رابرت رفت و در جهت بیمارستان به خبرنگاران گفت که برادرش روزها و لحظه هایی سخت دارد. هر چند ترامپ امیدوار بود او بهبود یابد و دوباره مسئولیت مدیریت بخش ساختمان و املاک سازمان ترامپ را بر عهده بگیرد.

  • فروش یک میلیون نسخه ای کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ در یک روز

رئیس جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه ای کوتاه ضمن اعلام خبر مرگ برادر کوچک ترش نوشت: با قلبی آکنده از اندوه می گویم که برادر فوق العاده ام رابرت امشب در کمال آرامش از جهان رفت. او نه تنها برادر، که بهترین دوست من بود و جای خالی اش همواره احساس خواهد شد. هر چند دوباره همدیگر را می بینیم. یاد او همواره در قلب من می ماند. رابرت، دوستت دارم، روحت شاد.

  • دیدار برادر بیمار در نیویورک | ترامپ از بیمارستان به باشگاه گلف رفت

رابرت اس. ترامپ در 1948 به جهان آمد و یکی از چهار فرزند فرد ترامپ عظیم کوچک بود. دانلد ترامپ پیش تر برادر عظیم ترش فرد ترامپ کوچک را از دست داده بود و جز رابرت که شب گذشته از جهان رفت، یک خواهر هم دارد. رابرت از مقام های ارشد سازمان ترامپ بود که اوایل امسال میلادی با آن ماری پالن ازدواج کرد. او پیش از مرگ در منطقه میلبروک نیویورک اقامت داشت و در 2016 برای موفقیت برادرش در انتخابات ریاست جمهوری به شدت فعالیت کرد.

  • همه آنچه می خواهید درباره تربیت خانوادگی ترامپ بدانید | او واقعا سوگواری و همدردی بلد نیست؟

یکی از آخرین کارهای رابرت 71 ساله در ماه های پایانی زندگی کوشش برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه دکتر مری ترامپ، فرزند فرد ترامپ کوچک بود که البته به جایی نرسید و بر اساس حکم دادگاه، بسیار زیاد و هرگز کافی نیست: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد منتشر شد و به فروش میلیونی رسید. رابرت ترامپ همان زمان گفت از تصمیم برادرزاده اش برای انتشار رازهای خانوادگی ترامپ ها عمیقا متاسف و نومید شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1122

به "بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر ، رابرت ترامپ 71 ساله از جهان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه رئیس جمهوری آمریکا در سوک برادر ، رابرت ترامپ 71 ساله از جهان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید