تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات خبرنگاران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از برطرف تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات خبرنگاران

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از برطرف تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

حسن شکری اضافه نمود: عملیات برطرف تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی اضافه نمود: در اجرای یک فقره حکم قضائی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب نهاده شد و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان عظیم بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی نموده بود، برطرف تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده تخریب شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات تأکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی واقع شده است و برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان به این عرصه ها به طور جد تداوم خواهد داشت.

شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروی انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه های ملی اظهارکرد: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و در این خصوص بدون هیچ اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً به وسیله شماره تلفن 1504 و سامانه 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1420

به "تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید