جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز با قیمت 11 هزار دلار و شتاب 10 ثانیه ای برای بازار چین معرفی گردید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خودروی کراس اوور چینی امریکایی Wuling Asta برای بازار چین معرفی گردید.

جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز با قیمت 11 هزار دلار و شتاب 10 ثانیه ای برای بازار چین معرفی گردید

برند وولینگ حاصل همکاری و سرمایه گذاری جنرال موتورز از ایالات متحده و شرکت سایک (SAIC) از کشور چین است. خودروی برقی مقدار کوچک این شرکت به نام هونگ گوانگ در چین مشهور است و حالا تازه ترین محصول آن ها به نام آستا (Asta) با قیمت 11 هزار دلار (300 میلیون تومان) و شتاب 10 ثانیه ای وارد بازارهای خودروی چین می گردد.

وولینگ آستا دارای یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو است که قدرتی برابر با 145 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر فراوری می نماید. گیربکس دستی یا CVT می تواند قدرت را به چرخ های جلو منتقل کند و شتاب آن از صفر تا 100 کیلومتر برابر با 10.6 ثانیه است.

طرح های قبلی خودروهای وولینک زیاد مجذوب کننده نبودند و با انتقادهای گسترده ای روبرو شدند. حالا این برند امریکایی چینی سعی نموده با ایجاد تغییراتی در زبان طراحی خود، مدل شیک تری بسازد و کمی از زیر بار فشار منتقدان خارج گردد.

خودروی کراس اوور کامپکت آستا همچنان زیبا نیست و طراحی هیجان انگیزی ندارند ولی آیتم هایی در آن مشاهده می گردد که نشان از رشد و تکامل طراحی این خودروساز دارد. مثلا، از جلو پنجره برجسته ای سود می برد که دی لایت های LED در دو سوی آن امتداد پیدا کردند. چراغ های LED جلو گوشه تیزی دارند و طرح جلو پنجره بسیار شبیه به بال پرنده شده است!

چراغ های عقب باریک تر شدند و سقف مشکی رنگی دارد. روکش های ماشین پلاستیکی هستند و شاهد خط شانه برجسته ای هستیم.

طول وولینگ آستا 4594 میلی متر، عرض آن 1820 میلی متر، ارتفاع آن 1740 میلی متر و فاصله محوری آن هم 2750 میلی متر اعلام شده است که در ابعاد شورولت اکوئناکس است.

در داخل کابین، دو رنگ طراحی نسبتا دلنشین دیده می گردد. همین طور، یک نمایشگر 10.25 اینچی روی داشبورد سوار شده که متخص نمایش اطلاعات و تفریح است. ساندروف آستا نسبتا بزرگ و در ابعاد 100 سانتی متر در 80 سانتی متر است. در تزئیات داخل کابین از فلز و چوب استفاده شده و دارای یک سیستم نورپردازی داخلی و آمپرهای دیجیتالی است که تقریبا جریان اصلی بازار خودروها شده است.

قرار است خودروی کراس اوور آستا در 5 تیپ روانه بازار گردد و قیمت آن ها برای مدل پایه از 10 هزار و 800 دلار آغاز شده و بالاترین مدل قیمتی برابر با 15 هزار و 500 دلار خواهد داشت.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1756

به "جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز با قیمت 11 هزار دلار و شتاب 10 ثانیه ای برای بازار چین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز با قیمت 11 هزار دلار و شتاب 10 ثانیه ای برای بازار چین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید