جزئیات مصوبه حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت

به گزارش مجله فوتبال دوستان، شرکت مخابرات ایران اطلاع داد: وزارت ارتباطات، مصوبه ستاد تنظیم بازار در مورد حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد.

جزئیات مصوبه حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت

به گزارش ایرنا از شرکت مخابرات ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه ستاد تنظیم بازار در مورد حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت در راستای اجرای مصوبه این ستاد مورخ 6 شهریور امسال مبنی بر نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت و بعلاوه، اجرایی شدن مصوبه شماره 466 شورای رقابت مورخ 10 خرداد 1400 را در قالب مصوبه شماره 338 کمیسیون تنظیم مقررات با موضوع فوق به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد.

بنابر این گزارش، با توجه به ضرورت اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار از ابتدای شهریور 1401 در مورد اجرای دستورالعمل نحوه تنظیم تعرفه ماهانه، این مصوبه ابلاغ شد و بر این اساس، هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید.

بر اساس مصوبه شماره یک، جلسه شماره 338 که 27 شهریور امسال، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و الحاقیه موضوع ماده 6 این مصوبه (با عنوان الحاقیه شماره 4 پروانه شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مفاد موافتنامه پروانه اجرایی گردد.

این الحاقیه در چارچوب مصوبه مورخه 26 مردادماه 1401 ستاد تنظیم بازار در قالب اعطاکننده پروانه (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) به دارنده پروانه (شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد.

این مصوبه حداقل هزینه نگهداری از تلفن ثابت را برای شهر تهران، چهار هزار و 444 دقیقه مکالمه، سایر مراکز استان 3 هزار و 333 دقیقه مکالمه، سایر شهر ها 2 هزار 222 دقیقه و روستا ها را معادل صفر تومان درنظر گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2113

به "جزئیات مصوبه حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مصوبه حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید