خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیر گذار باشند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران-جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش نیشابور با موضوع؛ برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.

خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیر گذار باشند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اظهارکرذ: امتحانات محصول نهایی فرآیند یاددهی و یادگیری است وهمه ما در فرآیندها نقش داریم و یقینا رشد این فرایند نتیجه توجه بیشتر به متغیرها می باشد.

علیرضا کلیدری اضافه کرد: همه ما باید با تمام توان و تجربه پای کار امتحانات باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تهیه پیغام های مشاوره ای ویژه امتحانات می تواند به دانش آموزان یاری ویژه ای داشته باشد.

کلیدری یادآورشد: دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم می توانند جهت برطرف اشکال به صورت حضوری در روز قبل از آزمون در آکادمی حضور پیدا نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ما باید باامید آفرینی، واقعیت ها را به خانواده ها ارجاع دهیم، خانواده ها از نظر روحی و روانی نسبت به گذشته توجه بیشتری به دانش آموزان خود دارند و می توانند در نتیجه امتحانات، تاثیر گذار باشند.

وی تاکیدکرد: حضور دانش آموزان حداقل نیم ساعت قبل از شروع امتحانات مورد تاکید است چرا که طبق قانون نیم ساعت قبل از شروع امتحان، درب های حوزه امتحانات بسته خواهد شد وداشتن لوازم التحریر شخصی و شیشه آب توسط تک تک دانش آموزان مورد تاکید است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرذ: به خانواده ها و دانش آموزان اطمینان خاطر داده می گردد که تمامی پروتکل های بهداشتی با دقت خاص رعایت می گردد و دانش آموزان با خیالی آسوده می توانند در حوزه های امتحان نهایی حضور یابند.

لازم به ذکر است؛ امتحانات نهایی شهرستان نیشابور در 22 حوزه امتحان نهایی برگزار خواهد شد که اقدامات لازم و پیش بینی های لازم جهت برگزاری مطلوب آن صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1586

به "خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیر گذار باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ها می توانند در امتحانات تاثیر گذار باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید