خبرنگاران چین 5 بیمارستان جدید برای مقابله با کرونا می سازد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، تهران- خبرنگاران- چین برای مقابله با افزایش عفونت های جدید کرونا، ساخت 5 بیمارستان جدید در استان هبی واقع در نزدیکی پایتخت را شروع نموده است.

خبرنگاران چین 5 بیمارستان جدید برای مقابله با کرونا می سازد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، ساخت این 5 بیمارستان در حالی است که این کشور روز شنبه ساخت یک بیمارستان 1500 اتاقی را به اتمام رساند و افراد آلوده یا کالاهایی که از خارج از کشور می آیند را مقصر این شیوع مجدد معرفی کرد.

6 بیمارستان مذکور در مجموع 6 هزار و 500 اتاق دارند و در شهر نانگونگ واقع در همسایگی پکن ساخته می شوند که اکنون به دلیل ترس از شیوع این ویروس به خارج از شهرستان، قرنطینه شده است.

یک هفته پس از آن که گزارش شد یک بیمار مبتلا به عفونت ویروس کرونا در شهر جنوب پکن شناسایی شده و احتمال افزایش تعداد بیماران می رفت، دولت چین دست بکار شد و آغاز به ساخت این بیمارستان ها کرد.

چین در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا نسبت به جمعیت و وسعت کشور جزو کشورهای پیروز است، طوری که توانسته با مدیریت پیشگیری و نیز مقابله همزمان، ویروس را کنترل و مهار کند.

انتشار مجدد ویروس در هوای سرد غیر قابل پیش بینی سال جاری دور تازه ای از مبارزه با ویروس در چین را همراه داشته است، کارشناسان معتقدند همکاری مردم با دولت چین و مدیریت صحیح عامل این پیروزیت است.

ویروس کرونا تا کنون در چین 88 هزار و 454 نفر را مبتلا نموده است که از این تعداد چهار هزار و 635 نفر جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1383

به "خبرنگاران چین 5 بیمارستان جدید برای مقابله با کرونا می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چین 5 بیمارستان جدید برای مقابله با کرونا می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید