خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرنگاران/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: نحوه خدمات رسانی شایسته و همه جانبه بخش خصوصی و فعالان گردشگری به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است

یعقوب گویلیان باحضور در جمع فعالان توریستی استان در خانه کرد سنندج، اظهار کرد: پس از دو سال رکود صنعت توریستی به علت شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه در ایام تعطیلات امسال شاهد حجم عظیمی از توریست نوروزی به استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان، اضافه نمود: از شروع تعطیلات نوروزی تا 10 فروردین ماه امسال، 55 هزار و 601 توریست داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی و بعلاوه یک میلیون و 308 هزار و 931نفر از جاذبه های توریستی استان بازدید داشته اند.

وی با بیان اینکه همراهی قابل قبولی از سوی بخش خصوصی و فعالان توریستی با دبیرخانه ستاد استان شاهد هستیم، مطرح نمود: نکته ای که امسال شاهد بودم، هماهنگی و هم افزایی مطلوب بین فعالان این حوزه در استان بود که منجر به رضایت توریستان از حضور و بازدید از رویدادهای فرهنگی و مفرح در استان شد.

گویلیان یادآور شد: حضور راهنمایان در محل بناهای تاریخی و موزه ها این امکان را به توریستان و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در مورد آثار تاریخی و دیگر اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی استان کسب نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان، تاکید نمود: انتظار می رود فعالان توریستی استان نه تنها در ایام پررونق توریستی بلکه در تمام ایام سال در پی برنامه ریزی برای ایام کم رونق توریستی باشند.

وی اعلام کرد: از تمام کسانی که در زمینه توسعه صنعت توریستی استان کوشش می نمایند تا جایگاه کردستان در سطح ملی و بین المللی ارتقا یابد صمیمانه قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1992

به "خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید