زمان ارسال فهرست اولیه لیگ قهرمانان قاره کهن اعلام شد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قاره کهن خواست تا فهرست اولیه خود برای حضور در این رقابت ها را در روزهای 15 و 16 مارس(25 و 26 اسفند) ارسال کنند.

زمان ارسال فهرست اولیه لیگ قهرمانان قاره کهن اعلام شد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از چهاردهم آوریل(25 فروردین) شروع خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه های راه یافته به مرحله گروهی در غرب آسیا خواست تا فهرست مقدماتی خود را در روزهای 15 و 16 مارس (25 و 26 اسفند) ارسال کنند.

هر باشگاهی بعد از اعلام فهرست مقدماتی خود می تواند یک هفته قبل از شروع رقابت ها 8 تغییر در فهرست خود ایجاد کند.

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و بدون حضور برگزار خواهد شد تا جایکه عربستان به عنوان میزبان بازی های گروه های اول، سوم و چهارم انتخاب شده است این درحالی است که بازی های گروه دوم در امارات و گروه پنجم هم که پرسپولیس درآن حضور دارد در هند برگزار خواهند شد.

به این ترتیب ایران باید بازی های باقیمانده خود در دور برگشت را در کشور بحرین برگزار کند که این اصلا به سود تیم ملی نیست چرا که بحرین میزبان دیدار رفت برابر ایران هم بود که توانست در آن به پیروزی دست پیدا کند.

در این گروه عراق با 11 امتیاز در صدر واقع شده است این درحالی است که بحرین با 9 امتیاز دوم است و ایران هم با یک بازی کمتر و 6 امتیاز در رده سوم جای دارد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین چین به عنوان میزبان ادامه بازی های گروه اول، کویت به عنوان میزبان گروه دوم، و عربستان هم به عنوان میزبان ادامه بازی های گروه چهارم انتخاب شدند.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا ادامه انتخابی جام جهانی هم به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1475

به "زمان ارسال فهرست اولیه لیگ قهرمانان قاره کهن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارسال فهرست اولیه لیگ قهرمانان قاره کهن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید