تور ترکیه: ساحل مارمارا آنتالیا , ترکیه

به گزارش مجله فوتبال دوستان، معرفی ساحل مارمارا آنتالیا

ساحل مارمارا آنتالیا یکی از سواحل خاص آنتالیا می باشد که می توان آن را ساحلی خصوصی نامید. اگر محل اقامت شما در شهر پر از تب و تاب و زندگی آنتالیا می باشد و می خواهید هم از سرزندگی این شهر و مراکز خرید و تفریحی آن بهره مند شوید و هم دل به طبیعت آرام و ساکت و بکر بدهید، ساحل مارمارا آنتالیا برترین گزینه برای شماست.

تور ترکیه: ساحل مارمارا آنتالیا , ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ساحل مارمارا آنتالیا در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و متعلق به یک هتل می باشد. به محض وارد شدن به این ساحل خصوصی، دیگر خبری از شلوغی و سر و صدای شهر نخواهید یافت.

گفتنی است که برای ورود به ساحل مارمارا آنتالیا می بایست هزینه ای را به عنوان ورودی بپردازید که البته مبلغ کمی است و جای نگرانی نیست.

امکانات ساحل مارمارا آنتالیا

خیالتان راحت باشد که هر آنچه بخواهید تا حد خیلی خوبی در ساحل مارمارا آنتالیا برای شما مهیاست. پس از پرداخت ورودی، وارد آسانسور خواهید شد و چند طبقه پایین خواهید رفت، سپس از یک تونل هیجان انگیز عبور خواهید کرد و به ساحل مارمارا خواهید رسید.

این ساحل که در دل یک صخره بزرگ شکل گرفته، دارای تمامی امکانات لازم برای استراحت کردن و لذت بردن از یک روز آفتابی است. دسشویی و حمام، رختکن، تخت مخصوص آفتاب گرفتن و بسیاری موارد دیگر از جمله امکانات ساحل مارمارا آنتالیا می باشند.

بعلاوه می توان به رستوران ها و بارهای کنار ساحل مارمارا آنتالیا اشاره نمود که با فراهم کردن منوی نسبتا خوبی از غذاها و نوشیدنی ها، سعی در پذیرایی از میهمانان خود، به برترین نحو را دارند.

کمی جلوتر از کناره ساحل، داخل آب که در آن ناحیه به عمق مناسبی رسیده است، یک صخره بلند وجود دارد که بر روی آن دایو نصب شده است و افرادی که تمایل دارند می توانند از روی آنها به داخل آب شیرجه بزنند و در آب شفاف و کریستالی ساحل مارمارا، حسابی شنا نمایند.

چگونه به ساحل مارمارا آنتالیا برویم؟

به دلیل اینکه ساحل مارمارا آنتالیا در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است، رفت و آمد به این ساحل بسیار راحت خواهد بود.

آدرس ساحل مارمارا آنتالیا

07160 Muratpaşa, Turkey آنتالیا, ترکیه

ساعت کار ساحل مارمارا آنتالیا

به دلیل اینکه ساحل مارارا یک ساحل خصوصی می باشد و متعلق به یک هتل است، افراد عادی تنها روزها می توانند به این ساحل سر بزنند.

نظر شما چیست؟

نظر شما درباره ساحل مارمارا آنتالیا چیست؟

ناشناس (نام من نمایش داده نشود)

هتل های نزدیک ساحل مارمارا آنتالیا

برای مشاهده هتل های پیشنهادی لطفا صبر کنید!

منبع: آفتاب تراول
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ترکیه: ساحل مارمارا آنتالیا , ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: ساحل مارمارا آنتالیا , ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید