تور ارزان استانبول: معرفی مقرون به صرفه ترین رستوران های استانبول

به گزارش مجله فوتبال دوستان، استانبول همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای مردم دنیای مخصوصا مردم ایران بوده است. برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه تر به استانبول بهتر است با خرید از مراکز خرید مقرون به صرفه و اقامت در اقامتگاه هایی که قیمت مناسب تری دارند و بعلاوه صرف غذا در رستوران های مقرون به صرفه به صرفه جویی در سفر خود یاری کنید. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با رستوران های مقرون به صرفه استانبول آشنا شوید. رستوران استانبول

تور ارزان استانبول: معرفی مقرون به صرفه ترین رستوران های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

رستوران های مقرون به صرفه استانبول

رستوران تراس خانزاده

رستوران تراس خانزاده در محله سلطان احمد و در نزدیکی بازار بزرگ و موزه ایا صوفیه قرار گرفته است. این رستوران دارای یک تراس زیبا است که به مشتریان این امکان را می دهد که علاوه بر لذت بردن از غذاهای خوشمزه رستوران از چشم انداز زیبای تنگه بسفر هم بهره ببرند. این رستوران در وعده های ناهار، برانچ، شام و نوشیدنی پذیرای مشتریان است. از ویژگی های رستوران تراس خانزاده می توان به دارا بودن غذای حلال در منوی غذایی خود اشاره نمود. غذاهای دریایی، کبابی، غذاهای ترکیه ای و خاورمیانه ای هم در منوی غذایی این رستوران دیده می شوند. وای فای رایگان، امکان نشستن در فضای باز، امکان رزرو و پارکینگ از دیگر امکانات این رستوران هستند.

رستوران تراس العامد

رستوران تراس العامد یکی دیگر از رستوران های مقرون به صرفه استانبول است که در نزدیکی موزه ایا صوفیه قرار گرفته است. این رستوران هم مانند تراس خانزاده چشم انداز زیبایی روبه تنگه بسفر دارد و می توانید هنگام صرف غذا از چشم انداز زیبای این تنگه لذت ببرید. منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای گیاهی، حلال و بدون گلوتن هم هست و به همین علت رضایت همه مشتریان را اعم از مسلمان، گیاهخوار و … را جلب می نماید. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار، شام و برانچ پذیرای مشتریان است و انواع غذاهای کبابی و غذاهایی از اروپای شرقی را سرو می نماید. پارکینگ، بیرون بر، امکان رزرو، امکان نشستن در فضای باز، بوفه، تلویزیون و وای فای رایگان از دیگر خدمات این رستوران هستند.

رستوران بالکان لوکانتاسی

رستوران بالکان لوکانتاسی در منطقه فاتح در استانبول واقع شده و قیمت های مناسب و محیط محبت آمیز اش افراد زیادی را به آنجا می کشاند. در منوی غذایی این رستوران غذاهای گیاهی مخصوص مشتریان گیاهخوار و غذاهای حلال مخصوص مشتریان مسلمان هم به چشم می خورد. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام و با غذاهای ترکیه ای و انواع سوپ ها از مشتریان پذیرایی می نماید. غذاهای بیرون بر، امکان نشستن در فضای باز از دیگر امکانات این رستوران هستند.

رستوران بیلیجه کباب

رستوران بیلیجه کباب در محله آسمالی مسجیت در استانبول واقع شده و با انواع غذاهای ترکیه ای و خاورمیانه ای از مشتریان خود پذیرایی می نماید. اگر در پی رستورانی با غذاهای حلال هستید، رستوران بیلیجه کباب گزینه خیلی خوبی برای شما است و می توانید برای صرف سه وعده غذایی ناهار، شام و غذاهای نیمه شب به این رستوران سر بزنید.

کافه ولوت

کافه ولوت در منطقه بی اغلو در استانبول واقع شده است. این کافه که در نزدیکی برج گالاتا قرار گرفته، در روزهای دوشنبه تعطیل است. یکی از ویژگی های جالب این کافه این است که به مشتریان اجازه می دهد فنجان قهوه خود را از میان مجموعه فنجان های قدیمی کافه انتخاب نمایند. شیرینی ها و کیک های خانگی کافه ولوت معروفیت زیادی دارند؛ به علاوه غذاهای گیاهی و حلال هم در منو به چشم می خورند. این کافه در سه وعده صبحانه، برانچ و ناهار پذیرای مشتریان است. بیرون بر، فضای باز و وای فای رایگان از دیگر امکانات کافه ولوت هستند.

رستوران گالاتا

رستوران گالاتا در منطقه بی اغلو در استانبول واقع شده و در فاصله بسیار کمی از برج گالاتا قرار گرفته است. این رستوران کوچک و دنج هم در لیست رستوران های مقرون به صرفه استانبول قرار گرفته و در وعده های ناهار و شام و نوشیدنی پذیرای مشتریان است. در منوی غذایی این رستوران غذاهای گیاهی برای گیاه خواران، غراهای حلال و غذاهای بدون گلوتن هم دیده می گردد. غذاهای مدیترانه ای، ترکیه ای، خاورمیانه ای و غذاهای کافه ای و سالم از غذاهایی هستند که می توانید در این رستوران میل کنید. بیرون بر، امکان نشستن در فضای آزاد و وای فای رایگان ازجمله امکانات این رستوران هستند. خرید بلیط تهران استانبول

رستوران ارتاکلار کباب لحم عجین

رستوران ارتاکلار کباب لحم عجین در منطقه فاتح در استانبول واقع شده است و دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای ترکیه ای، گیاهی و وگن و غذاهای حلال است. در سه وعده ناهار، شام و به صرف نوشیدنی و غذا در نیمه شب می توانید سری به این رستوران بزنید. غذاهایی مانند استیک، غذاهای کبابی، غذاهای ترکیه ای و خاورمیانه ای ازجمله غذاهای این رستوران هستند. از امکانات این رستوران می توان به تلویزیون، ویلچیر، پرداخت الکترونیک، وای فای رایگان، رزرو و بیرون بر اشاره نمود. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1835

به "تور ارزان استانبول: معرفی مقرون به صرفه ترین رستوران های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: معرفی مقرون به صرفه ترین رستوران های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید