سازمان هوانوردی آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید نکرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، در حالی که مدتی از ادعای یک افسر ارتش آمریکا مبنی بر مشاهده پرواز اشیای پرنده بر فراز ناو آمریکایی می گذرد، آنالیز های سازمان هوانوردی فدرال نتوانست وجود بشقاب پرنده ها یا یوفوها را تأیید کند و حالا رئیس تازه ناسا در حال برنامه ریزی برای مطالعه بیشتر این اشیای پرنده است.

سازمان هوانوردی آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید نکرد

ماه گذشته بود که رایان گریوز افسر سابق نیروی دریایی آمریکا از تجربه خود در مشاهده پرواز چند باره اشیای پرنده ناشناس بر فراز ناو محل خدمت خود سخن گفت.

گریوز اظهار کرد که او و دیگر همکارانش از اوایل سال 2015 به مدت دو سال تقریباً هر روز اشیای پرنده شبیه به بشقاب پرنده ها را در آسمان در جنوب شرقی ساحل ویرجینیا می دیده اند. ارتش آمریکا از این اشیای پرنده به اسم پدیده های هوایی ناشناخته یا UAP یاد می نماید.

سازمان هوانوردی فدرال(FAA) این حوادث را به طور مداوم رد نموده است و هیچ وقت نتوانسته آنها را شرح دهد. اما اکنون به نظر می رسد ناسا فرمان را به دست گرفته و می خواهد موضوع بشقاب پرنده ها یا همان UAPها را آنالیز کند.

به گزارش سی ان ان، بیل نلسون رئیس تازه ناسا در حال برنامه ریزی برای مطالعه و آنالیز بیشتر روی اشیاء پرنده ناشناس در اولین ماه حضور خود در ناسا است. وی که سناتور سابق فلوریدا و پیشکسوت پروازهای فضایی است در مصاحبه با این پایگاه خبری گفت که هیچ کس نمی داند این اشیای پر سرعت مشاهده شده به وسیله خلبانان نیروی دریایی چه هستند، اما وی معتقد نیست که اینها شواهدی از بازدید فرازمینی ها از زمین باشد. وی گفت: من فکر می کنم اگر چنین بود، می دانستم.

وی اضافه کرد: ما نمی دانیم که آنها فرازمینی هستند یا نه. نمی دانیم دشمن هستند یا نه. نمی دانیم یک پدیده نوری هستند یا نه. به علت خصوصیاتی که خلبانان نیروی دریایی توصیف نموده اند ما فکر نمی کنیم که یک پدیده نوری باشد، اما می خواهیم بدانیم چه هستند.

از طرفی چین هم با بهره گیری از هوش مصنوعی برای آنالیز این موضوع وارد عمل شده است. به نقل از خبرگزاری چینی SCMP، محققان نظامی چینی آغاز به استفاده از هوش مصنوعی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل تعداد فزاینده اشیای ناشناخته در حریم هوایی چین نموده اند. ارتش آزادی بخش خلق چین از این بشقاب پرنده ها به اسم شرایط هوایی ناشناخته یاد می نماید و امیدوار است که به زودی پاسخ هایی در خصوص منشاء آنها بدست آورد.

در این بین، همه مشتاقانه منتظر گزارش تازه پنتاگون درباره بشقاب پرنده ها هستند که انتظار می رود در اواخر ماه جاری منتشر گردد. این گزارش باید به بسیاری از سوالات افکار عمومی پاسخ دهد و یا ترس آنها را فرو بنشاند و یا موجب نگرانی گردد. به گزارش سی ان ان، طبق اطلاع بعضی منابع مطلع به این موضوع، این گزارش ناظر بر ماهیت فرازمینی این پدیده نیست.

اکنون این سوال به جای مانده است که این مشاهدات چه هستند؟ آیا ناسا خواهد توانست به این سوال دیرینه پاسخ دهد یا محققان چینی اقبال بیشتری در این امر خواهند داشت؟ به هر حال گذر زمان همه چیز را نشان خواهد داد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1682

به "سازمان هوانوردی آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هوانوردی آمریکا وجود بشقاب پرنده ها را تایید نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید