سرمربی تیم ملی کامپوند: تا خاتمه سال اردوهای منظم و متوالی داریم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اسماعیل عبادی در گفت و گو با خبرنگاران، با یادآوری اینکه اردوی تیم ملی کامپوند از روز شنبه در سایت تیر و کمان آزادی شروع می گردد، گفت: دو اردوی قبل را به دلیل مهیا نبودن شرایط در تهران به میزبانی آبیک قزوین برگزار کردیم. کمانداران بعد از مدت ها دوری از تمرین متمرکز به واسطه حضور در دو اردوی متوالی به لحاظ آمادگی تا حدی بهتر شدند اما متاسفانه فاصله ایجاد شده تا اردوی سوم بخشی از برنامه هایمان را به تاخیر انداخت.

سرمربی تیم ملی کامپوند: تا خاتمه سال اردوهای منظم و متوالی داریم

وی با یادآوری اینکه دو سه هفته از سرانجام اردوی دوم کمانداران می گذرد، توضیح داد: طی این مدت به خاطر شرایط کرونایی در کشور امکان برگزاری اردو در خارج از تهران وجود نداشت اما خوشبختانه مشکل خوابگاه آزادی که از چند ماه پیش در دستور کار فدراسیون است حل شده و به همین دلیل از این پس امکان برگزاری تمرینات در تهران و سایت آزادی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان در بخش کامپوند در این باره ادامه داد: بر این اساس دور جدید تمرینات و اردوهای آینده را در سایت تیر و کمان آزادی برگزار خواهیم کرد چون به لحاظ محل برگزاری اردو دغدغه ای نداریم سعی می کنیم تا سرانجام سال و به رغم نداشتن رویدادی برای اعزام، اردوهای مرتب و منظمی داشته باشیم تا شرایط آمادگی کمانداران برای حضور در میادین 2021 سر و سامان بهتری بگیرد.

عبادی با اشاره به اینکه از کمانداران برای حضور در دور جدید تمرینات آماده سازی تست کرونا گرفته شده است، گفت: پیش از شروع تمرینات رسمی یک مرحله رکوردگیری از بازیکنان خواهیم داشت تا ببینیم در چه شرایطی قرار دارند. به هر حال فاصله نسبتاً زیادی که با اردوی قبل ایجاد شده قطعاً میزان آمادگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است اما خوشبختانه با توجه به رفع شدن مشکل محل اردو و اینکه می توانیم تا سرانجام سال اردوهای متوالی و منظمی در آزادی داشته باشیم، خیالمان بابت رسیدگی نتیجه بخش به این شرایط راحت است.

سرمربی تیم ملی کامپوند در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای این تیم از نظر داشتن امکاناتی همچون کمان مسئله ای دارند یا خیر؟ گفت: خوشبختانه با مساله خاصی در این زمینه روبرو نیستیم. فقط یکی از کمانداران به لحاظ تجهیزات مشکل داشت که اخیراً با یاری فدراسیون، هیات استانی و همچنین باشگاه راد برای وی کمان تهیه شد. سایر نفرات کمبودی از این حیث ندارند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه تا سرانجام سال میلادی جاری کمانداران کامپوند هیچ رویدادی برای حضور و اعزام ندارند، یادآور شد: رقابت های ما از سال آینده شروع می گردد. تمام مسابقات آسیایی و دنیای که تیم ریکرو باید در آن شرکت داشته باشد برای ما هم مصوب شده و در آنها حضور خواهیم داشت.

اسماعیل عبادی در سرانجام با یادآوری اینکه کامپوند از فهرست بازی های آسیایی 2022 حذف شده، گفت: از طرف فدراسیون و کمیته ملی المپیک ایران اعتراضاتی نسبت به این قضیه شده که البته هنوز نتیجه آن اعلام نشده است اما ما مسابقات قهرمانی دنیا، قهرمانی آسیا و رویدادهای دیگری داریم که به مراتب اهمیت بالاتری نسبت به بازی های آسیایی دارد. تلاشمان این است در این بازی ها عملکردی پیروز داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1224

به "سرمربی تیم ملی کامپوند: تا خاتمه سال اردوهای منظم و متوالی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی کامپوند: تا خاتمه سال اردوهای منظم و متوالی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید