سهرابیان: ورزشکاران قایقرانی تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سهمیه المپیک را کسب نمایند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ورزشکاران قایقرانی در اردو به سر می برند و تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سهمیه المپیک را کسب نمایند.

سهرابیان: ورزشکاران قایقرانی تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سهمیه المپیک را کسب نمایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با ، گفت: بازیکنان در اردو های تیم ملی قرار گرفته و تمرین های خود را انجام می دهند و با تجهیزاتی که در دست داریم کوشش می کنیم تا به کسب سهمیه در المپیک برسیم.

سهرابیان ادامه داد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده در بخش قاره ای رشته های کایاک، کانو، اسلالوم و آب های خروشان در کشور تایلند و همچنین در بخش روئینگ نیز اردیبهشت ماه در کره جنوبی مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد. همچنین اوایل سال آینده نیز مسابقه کسب سهمیه در بخش قایقرانی لیزر به نمایندگی احمد احمدی در امارات برگزار می گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به مسائل اقتصادی فدراسیون های ورزشی کشور اضافه کرد:با توجه به مسائل اقتصادی که همه فدراسیون ها با آن رو به رو هستند سعی می کنیم حداقل نفراتی را که لطمه ای به کسب سهمیه وارد نکند را به مسابقات اعزام کنیم.

سهرابیان با اشاره به تمرینات قایقرانان در فصل زمستان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی نمی توانیم تیم ها را به خارج از کشور و اردو های مشترک برون مرزی اعزام کنیم و با توجه به سرمای هوا از دی ماه امسال به یاری هیئت جنوبی کشور از هرمزگان، بوشهر، خوزستان و جزیره کیش گفت وگو کردیم تا بتوانیم اردو های خود را در این مناطق برگزار کنیم. آغاز تمرینات زمستانی در جنوب است که البته پیست مناسبی وجود ندارند که ورزشکاران بتوانند تمرین داشته باشند.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با اشاره به مشکل تمرین رشته روئینگ گفت:مسافت پیست روئینگ 2 کیلومتر است که پیست استادیوم آزادی 238 متر بوده و جوابگوی تمرین های تخصصی ورزشکاران نیست. به دلیل اینکه امکان اقتصادی برای اعزام تیم جهت تمرین در پیست های 2 کیلومتری بین المللی که خارج از کشور است را نداریم، تمرین های تیم به صورت سنتی متمایل به علمی انجام می گردد و این موضوع تاثیر زیادی در کار ورزشکاران می گذارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور گفت:انتظار داریم تا مسئولان کشور در ورزش قایقرانی به فکر المپیک باشند تا بتوانند به وزارت ورزش، کمیته المپیک وفدراسیون ها یاری شایانی داشته باشند. اگر به رشته قایقرانی که صاحب مدال های فراوانی در المپیک است سرمایه گذاری و برنامه ریزی گردد اطمینان می دهم بار را از روی دوش رشته هایی مثل کشتی، تکواندو، وزنه برداری و کاراته بر می دارند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد:بازیکنان قایقرانی توانایی زیادی برای یاری کردن به این رشته ها برای کسب سهمیه المپیک و تغییر رنکینگ ایران را دارد. مقدار اعتباراتی که به وزارت ورزش برای یاری به فدراسیون در نظر می گیرند باید رنگ و بوی المپیکی داشته باشد تا وزارت خانه بتواند اعتبارات خاصی به فدراسیون ها بدهد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در انتها گفت:هر ساله هدایایی را به مدال آوران قاره ای و جهانی در نظر می گیرند، ولی هنوز اعلام نشده که چه برنامه هایی برای این موضوع دارند و چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 531

به "سهرابیان: ورزشکاران قایقرانی تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سهمیه المپیک را کسب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: ورزشکاران قایقرانی تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سهمیه المپیک را کسب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید