تور مالزی ارزان: سیل در مالزی بیش از 20 هزار نفر را آواره کرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران-مقامات مالزی اعلام کردند، باران های سیل آسا موجب آوارگی بیش از 21 هزار نفر از خانه هایشان و مسدود شدن ده ها جاده شده است.

تور مالزی ارزان: سیل در مالزی بیش از 20 هزار نفر را آواره کرد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگارانبه نقل از رویترز، صبری یعقوب نخست وزیر مالزی در کنفرانس خبری اظهار داشت با آوارگی بیش از 21 هزار و 100 نفر بر اثر جاری شدن سیل در مالزی بیش از 66 هزار نیروی پلیس، ارتش و آتشنشان برای امدادرسانی و نجات مردم به سراسر این کشور اعزام شدند.

نخست وزیر مالزی اضافه کرد: اکنون شرایط در سلانگور اندکی آشفته شده است. در دیگر استان ها آمادگی برای این بارندگی های موسمی از پیش وجود داشت اما در سلانگور بارندگی ناگهانی رخ داد.

سیل در مالزی بیش از 20 هزار نفر را آواره کرد/ اختلال در کشتیرانی، بسته شدن ده ها جاده و بزرگراه، زیرآب رفتن اتومبیل های رها شده در خیابان ها

صبری یعقوب اظهار داشت، حدود 4 هزار نفر از خانه هایشان تخلیه شده و به پناهگاه ها برده شدند.

جاری شدن سیل در مالزی در فصل بارندگی سالانه که از ماه اکتبر تا مارس می باشد، به ویژه در سواحل شرقی این کشور بسیار معمول است اما بارندگی های شدیدی که از آدینه صبح در استان سلانگور یکی از ثروتمندترین و پرجمعیت ترین منطقه ها نزدیک به کوالالامپور واقع در غرب این کشور، شروع شده است هنوز ادامه دارد.

به گفته مقامات بندر کلانگ که بزرگترین بندر مالزی می باشد، عملیات کشتی رانی مختل شده است. بعلاوه ده ها جاده و بزرگراه نیز بسته شدند.

به گزارش ایرنا، ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نیز رودخانه های خروشان، رانش زمین و زیرآب رفتن اتومبیل های رها شده در خیابان ها را نشان می دهد.

سازمان هواشناسی مالزی هشدار داد بارندگی های شدید در سلانگپور، کوالالامپور و دیگر استان ها تا خاتمه روز یکشنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1843

به "تور مالزی ارزان: سیل در مالزی بیش از 20 هزار نفر را آواره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: سیل در مالزی بیش از 20 هزار نفر را آواره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید