تور ارزان چین: آغاز بازی های المپیک زمستانی در چین با کرلینگ میکس

به گزارش مجله فوتبال دوستان، بازی های المپیک زمستانی با برگزاری مسابقات مرحله گروهی کرلینگ دوبل میکس افتتاح شد.

تور ارزان چین: آغاز بازی های المپیک زمستانی در چین با کرلینگ میکس

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از تاس، بازی های المپیک زمستانی با برگزاری مسابقات مرحله گروهی کرلینگ دوبل میکس افتتاح شد. ملاقات تیم های بریتانیا برابر سوئد، استرالیا برابر آمریکا، نروژ برابر جمهوری چک و چین برابر سوییس از روز اول بازی شروع شد.

10 تیم برای کسب مدال در دونفره به رقابت خواهند پرداخت. پس از دور رفت، چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. فینال و مسابقه برای مقام سوم در 8 فوریه برگزار می گردد.

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در 4 فوریه برگزار می گردد. در چین، ورزشکاران برای 109 بخش مختلف رقابت خواهند کرد. بازی ها در 20 فوریه به انتها می رسد.

ایران در این دوره از بازی ها سه ورزشکار دارد که حسین ساوه شمشکی و عاطفه احمدی در آلپاین و دانیال ساوه شمشکی در صحرانوردی نمایندگان اسکی ایران هستند. باقر کلهر و محمدتقی شمشکی به عنوان مربی، عباس نظریان به عنوان سرپرست کاروان و بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون هم به پکن اعزام شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور ارزان چین: آغاز بازی های المپیک زمستانی در چین با کرلینگ میکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: آغاز بازی های المپیک زمستانی در چین با کرلینگ میکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید