شکلک در بیاورید و به توسعه فناوری شناسایی احساسات یاری کنید!

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، دانشگاه کمبریج از مردم خواسته جلوی دوربین موبایل با صورت حالات مختلفی را نشان دهند تا به این ترتیب اشتباهات فناوری شناسایی احساسات کشف گردد.

شکلک در بیاورید و به توسعه فناوری شناسایی احساسات یاری کنید!

به همین دلیل محققان دانشگاه کمبریج و کالج لندن وب سایت جدیدی به نام Emojify راه اندازی نموده اند تا با استفاده از اسکن صورت افراد به درک از شیوه ردیابی احساسات توسط رایانه یاری گردد.

برای این منظور کاربران باید جلوی دوربین موبایل یا لپ تاپشان حالات مختلفی را نشان دهند تا فناوری جدید بتواند 6 احساس عصبانیت، ترس، نفرت، خوشحالی، غم و تعجب را شناسایی کند. همچنین از بازدیدنمایندگان این وب سایت خواسته می گردد تا نظرات خود درباره فناوری را اعلام نمایند.

دکتر الکسا هاگرتی محقق ارشد پروژه معتقد است هرچند این فناوری قدرتمند است اما اشتباهاتی دارد و امیدوار است وب سایت مذکور به ایجاد بحث و تبادل نظر درباره مزیت های فناوری شناسایی صورت اتوماتیک و مرزهای استفاده از آن منجر گردد.

هم اکنون از تجهیزات مشابهی در مناطق مختلف چین جهت ردیابی رفتار بچه ها در مدارس و حرکات چهره مظنونین در بازپرسی های پلیس استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1505

به "شکلک در بیاورید و به توسعه فناوری شناسایی احساسات یاری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکلک در بیاورید و به توسعه فناوری شناسایی احساسات یاری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید