شیائومی بند 7 پرو و شیائومی بوک پرو هم 3 روز دیگر رونمایی می شوند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد سه روز دیگر به همراه گوشی های سری 12S از بند 7 پرو و لپ تاپ شیائومی بوک پرو هم رونمایی کند.

شیائومی بند 7 پرو و شیائومی بوک پرو هم 3 روز دیگر رونمایی می شوند

همانطور که می دانید، شیائومی میخواهد در تاریخ 4 جولای (13 تیر) از گوشی های سری 12S خود رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می رسد، این گوشی ها در رویداد پیش رو تنها نخواهند بود چرا که شرکت چینی می خواهد در کنار آن ها از محصولات دیگری نظیر لپ تاپ و یک مچ بند هوشمند هم رونمایی کند.

شیائومی بند 7 پرو نام همان مچ بندی است که انتظار داریم در رویداد پیش رو شاهد رونمایی از آن باشیم. شایعات پیرامون این مچ بند یک روز بعد از رونمایی رسمی از می بند 7 منتشر شد اما در آن موقع نمی دانستیم شرکت چینی می خواهد در چه تاریخی رسما از آن رونمایی کند. فاصله بین انتشار نخستین خبر پیرامون این محصول و زمان رونمایی از آن آنقدر کم است که اصلا فرصت نشده افشاگران اطلاعاتی را پیرامون آن دریافت و منتشر نمایند. در نتیجه نمی دانیم این مچ بند نو چه قابلیت هایی دارد.

خود شیائومی هم تا به امروز اطلاعات زیادی را پیرامون این مچ بند منتشر ننموده جز اینکه می دانیم در رنگ های مشکی و طلایی در دسترس قرار می گیرد و نمایشگر آن از می بند 7 بسیار بزرگ تر است. از لحاظ قابلیت های مربوط به سلامت و تناسب اندام هم انتظار می رود تمام قابلیت های می بند 7 در آن وجود داشته باشد. بعلاوه این احتمال هم وجود دارد که تمام قابلیت هایی را که انتظار داشتیم در می بند 7 ببینیم نظیر GPS مستقل اما ندیدیم، در این محصول مورد انتظار ببینیم.

اما می رسیم به لپ تاپ شیائومی بوک پرو 2022 که گفته می گردد یک لپ تاپ بسیار باریک و سبک با نمایشگر 14 اینچی با وضوح خیره نماینده 4K خواهد بود. شیائومی تصاویری را هم از این محصول منتشر نموده که بدنه یک دست فلزی آن را نشان می دهد. پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هم دو نمونه از پورت های این لپ تاپ را تشکیل می دهند اما نمی دانیم پورت های دیگر دقیقا از چه نوعی هستند.

همانطور که گفته شد، متأسفانه اطلاعات زیادی در رابطه با مچ بند و لپ تاپ مورد انتظار شیائومی در اختیار نداریم اما خوشبختانه برای اینکه به صورت رسمی از تمام اطلاعات پیرامون آن ها آگاه شویم، نیازی نیست که خیلی منتظر بمانیم چون سه روز دیگر قرار است از آن ها رونمایی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2039

به "شیائومی بند 7 پرو و شیائومی بوک پرو هم 3 روز دیگر رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی بند 7 پرو و شیائومی بوک پرو هم 3 روز دیگر رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید