شیائومی سه روز دیگر از گوشی تاشوی میکس فولد 2 رونمایی می نماید

به گزارش مجله فوتبال دوستان، با توجه به گفته های Ice Universe، افشاگر معروف حوزه فناوری، احتمالا شیائومی سه روز دیگر از نسل دوم گوشی تاشوی خود با نام میکس فولد 2 رونمایی می نماید.

شیائومی سه روز دیگر از گوشی تاشوی میکس فولد 2 رونمایی می نماید

شیائومی در حال حاضر سومین شرکت بزرگ فعال در زمینه فراوری گوشی هوشمند به شمار میرود و عملکرد بسیار خوبی هم در این زمینه دارد. به لطف شرکت هایی نظیر ردمی و پوکو به عنوان زیرمجموعه های قدرتمند این شرکت، شیائومی توانسته با عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت با قابلیت های خوب در سراسر دنیا، به برندی بسیار محبوب تبدیل گردد.

با بزرگ تر شدن شیائومی، جاه طلبی های شرکت چینی هم بیشتر و بیشتر شد تا اینکه دو سال بعد از اینکه سامسونگ از نخستین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد، شیائومی هم می میکس فولد را معرفی و راهی بازار کرد. این گوشی به عنوان نخستین گوشی تاشوی شیائومی، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و خیلی مشکل خاصی نداشت. حالا بعد از نخستین تجربه پیروز، شرکت میخواهد از دومین مدل این محصول با نام میکس فولد 2 رونمایی کند.

طبق اطلاعاتی که امروز، یکی از معروف ترین و موثق ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe منتشر کرد، ظاهرا شیائومی می خواهد میکس فولد 2 را سه روز دیگر، یعنی زودتر از آنچه که انتظار می رفت رونمایی کند. این رونمایی زودهنگام به خودی خود تعجب برانگیز نیست اما اگر بگوییم فقط یک روز بعد از اینکه سامسونگ از گوشی های تاشوی خود رونمایی کرد، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، قطعا متعجب می شوید.

لی جون، مدیرعامل شیائومی در رابطه با این موضوع گفت که سومین سخنرانی سالانه خود را در تاریخ 11 آگوست برگزار خواهد نمود. او در این باره گفت: می خواهم راجع به چیزی کاملا متفاوت صحبت کنم؛ اینکه همه با مسائل و شکست هایی در جهت رشد کردن روبرو می شوند، من چطور از مسائل زندگی خارج شدم و چه تجربیاتی در این جهت کسب کردم.

اگرچه درون این حرف ها هیچ اشاره ای به گوشی تاشو نمی گردد اما هم Ice Universe و هم افشاگر معروف دیگر یعنی Digital Chat Station معتقد هستند در پستی که مدیر محصولات شیائومی منتشر کرد، اسکرین شاتی از گوشی میکس فولد 2 دیده می گردد که این، به شایعه عرضه این محصول در 11 آگوست دامن می زند.

در رابطه با میکس فولد 2 تا به امروز اطلاعات زیادی منتشر شده که از جمله این موارد می توان به نمایشگری 120 هرتزی برای هر دو پنل اشاره نمود. سازنده هر دو پنل هم سامسونگ خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر ثانویه با فناوری E5 و نمایشگر تاشو هم با فناوری Eco OLED این شرکت فراوری خواهد شد. در مقایسه با نمایشگرهای دیگر، Eco OLED حدودا 25٪ مصرف انرژی کمتر و 33٪ کیفیت بیشتری در عبور نور خواهد داشت. دقیقا از همین نمایشگر در گلکسی زد فولد 3 استفاده شده که عملکرد آن هم واقعا خوب است.

Digital Chat Station در ادامه صحبت های خود در رابطه با این گوشی به این موضوع نیز اشاره داشت که نمایشگر ثانویه آن، وضوح 1080 × 2520 و نسبت تصویر 21:9 خواهد داشت. میکس فولد به عنوان نخستین گوشی تاشوی شیائومی از نمایشگری با نسبت 21:7 بهره می برد که خیلی جالب نبود. نمایشگر تاشو هم به احتمال بسیار فراوان، نسبت تصویر 10.3:9 را ارائه خواهد داد و نه 4:3 که در نسل قبل شاهد بودیم. متأسفانه از اندازهی نمایشگر این گوشی هیچ اطلاعی نداریم اما بعید است تفاوت زیادی با نسل قبل داشته باشد (8.01 اینچ نمایشگر تاشو و 6.52 اینچ نمایشگر ثانویه).

از جمله سایر قابلیت های این محصول می توان به تجهیز آن به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره نمود. بعلاوه گفته می گردد شارژری که برای این گوشی در نظر گرفته شده 56 واتی است، مشابه همان شارژری که برای مدل نخست در نظر گرفته شده بود.

به احتمال زیاد، شیائومی میکس فولد 2 قرار نیست تنها گوشی باشد که در رویداد پیش رو رونمایی خواهد شد، بلکه به احتمال زیاد شاهد رونمایی از محصولات دیگری هم خواهیم بود که یکی از آن ها ردمی K50S پرو است؛ محصولی که گفته می گردد قرار است نخستین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی باشد. حال باید دید تا سه روز دیگر چه خبرهای بیشتری در رابطه با این گوشی ها منتشر می گردد چون هنوز هم همه چیز در حد یک شایعه بسیار احتمال دارد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 2055

به "شیائومی سه روز دیگر از گوشی تاشوی میکس فولد 2 رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی سه روز دیگر از گوشی تاشوی میکس فولد 2 رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید