عاقل حبیبیان: رویینگ بدون جیوگانیک نتیجه نمی گیرد ، بازی های آسیایی شوخی نیست

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ملی پوش رویینگ ایران تاکید نمود که این رشته برای موفقیت در بازی های آسیایی احتیاج به حضور مربی رومانیایی دارد.

عاقل حبیبیان: رویینگ بدون جیوگانیک نتیجه نمی گیرد ، بازی های آسیایی شوخی نیست

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

عاقل حبیبیان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی رویینگ اظهار کرد: امیدوارم که مسوولان با حمایت از فدراسیون شرایط حضور جیوگانیک را مهیا نمایند. امیدوارم فدراسیون به فکر ورزشکاران باشد و این اتفاق بیفتد. اگر مسوولان از رویینگ در بازی های آسیایی مدال می خواهند باید بدانند که تنها موفقیت با حضور این مربی اتفاق می افتد و در غیر این صورت ناکام خواهیم شد.

ملی پوش رویینگ ایران ادامه داد: این مربی رومانیایی واقعا دلسوز و کاربلد است. تجربه اش را پس داده و قطعا می تواند باعث موفقیت ایران گردد. شک نکنید با حضور او در تیم رویینگ می توانیم مدال های طلای زیادی در بازی های آسیایی کسب کنیم. خود او قول چند مدال طلا را داده بود و اگر اجازه می دادیم که کار کند نتیجه می گرفت. مگر در قهرمانی آسیا همانطور که گفته بود مدال های طلا در مواد مختلف کسب نکردیم؟

ملی پوش رویینگ ایران با اشاره به سرمایه گذاری کشورهای آسیایی برای بازی های آسیایی گفت: این رویداد مهم شوخی نیست. جای ریسک ندارد و همه کشورها با قدرت برای موفقیت در آن آماده می شوند. همه کشورها اردوهای چهار ساله دارند تا در این رویداد نتیجه بگیرند. واقعا بازی های آسیایی مثل قبل نیست و برای موفقیت در آن احتیاج به برنامه ریزی مناسب است.کشورهای تایلند، قزاقستان، ازبکستان، چین و کره جنوبی با مربیان خوب جهان تمرین نموده اند و با قدرت وارد جاکارتا می شوند و قطعا اگر ما مربی کاربلدمان را از دست بدهیم کارمان در آسیایی خیلی سخت خواهد شد و تکرار موفقیت آسان نیست.

حبیبیان اضافه کرد: با این شرایط نمی توانیم برای بازی های آسیایی تمرین کنیم و پیشرفتی حاصل نمی گردد. قطعا به مشکل می خوریم و نمی توانیم کاری انجام دهیم. اکنون ملی پوشان نگران آینده ورزشی خود هستند و اگر جیوگانیک نباشد نتیجه ای حاصل نمی گردد و امیدوارم وزارت ورزش از فدراسیون حمایت کند تا این مربی کاربلد بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 532

به "عاقل حبیبیان: رویینگ بدون جیوگانیک نتیجه نمی گیرد ، بازی های آسیایی شوخی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاقل حبیبیان: رویینگ بدون جیوگانیک نتیجه نمی گیرد ، بازی های آسیایی شوخی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید