علاقه مندی داوری به ریاست، پنهان پشت خواست مجمع

به گزارش مجله فوتبال دوستان، حرف های عجیب و غریب افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال تمامی ندارد. مدتی قبل وقتی از او سوال شد که آیا می خواهد در انتخابات شرکت کند یا خیر، این موضوع را منوط به خواست جامعه والیبال کرد و جالب است که حالا متوجه شده، خواست جامعه والیبال ادامه حضور او در این فدراسیون است.

علاقه مندی داوری به ریاست، پنهان پشت خواست مجمع

در حالیکه به او این نقد وارد است که چرا اقدامی برای برگزاری مجمع انتخاباتی نمی نماید، او می گوید: با شرایطی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم و کمتر از یک ماه دیگر باید در مسابقات لیگ ملت ها حاضر شویم فعلاً شرایط برای برگزاری مجمع مهیا نیست. بعد از ماه رمضان ثبت نام را شروع می کنیم. فراموش نکنیم که ایران میزبان دو هفته از لیگ ملت ها است و باید شرایط را برای برگزاری این مسابقات فراهم کنیم.

داوری با این شرح از تمایلش برای حضور در انتخابات می گوید و جالب است که این علاقه مندی برای حضور در مجامع انتخاباتی فدراسیون های مختلف را این بار پشت مجمع والیبال پنهان می نماید: مطالبه جامعه والیبال حضور من در انتخابات است. قرار نیست من خودم را تحمیل کنم اما بازخورد خوبی از اهالی والیبال گرفته ام. داورزنی نیز در صحبت های خود به این اشاره نموده که اگر قصد حضور در انتخابات را دارم سرپرست را انتخاب می نماید. هر زمانی که بخواهند ثبت نام ها را شروع نمایند اگر قصد شرکت داشته باشم کنار می روم تا سرپرست را معرفی نمایند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 102

به "علاقه مندی داوری به ریاست، پنهان پشت خواست مجمع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه مندی داوری به ریاست، پنهان پشت خواست مجمع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید