فرانک دارابونت 200 میلیون دلار از شبکه AMC به خاطر دریافت سهم نامناسب از سود سریال مردگان متحرک می گیرد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، فرانک دارابونت، چهره بسیار شناخته شده ای در دنیای سینما است. رستگاری در شاوشنک و راستا سبز دو فیلم جاودان و ستایش شده او هستند.

فرانک دارابونت 200 میلیون دلار از شبکه AMC به خاطر دریافت سهم نامناسب از سود سریال مردگان متحرک می گیرد

اما او نقش زیادی هم در موفقیت سریال مردگان متحرک یا The Walking Dead هم داشته است. خوب یادم است که در سال 2010 وقتی تازه این سریال تلویزیونی شروع شده بود، من و بسیاری از تماشاگران اولیه، به اعتبار تهیه کنندگی و کارگردانی قسمت های اول سریال از طریق او بود که توجهمان جلب شد.

اما او چند سال پیش از شبکه AMC شاکی شد، چون معتقد بود این شبکه سهم مناسبی از شوی تلویزیونی را به او نداده است و کار به شکایت کشید.

حالا پس از مدتی شکایت کشی، شبکه AMC و دارابونت به توافق رسیده اند تا با پرداخت 200 میلیون دلار به دارابونت، قضیه ختم شود.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1663

به "فرانک دارابونت 200 میلیون دلار از شبکه AMC به خاطر دریافت سهم نامناسب از سود سریال مردگان متحرک می گیرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرانک دارابونت 200 میلیون دلار از شبکه AMC به خاطر دریافت سهم نامناسب از سود سریال مردگان متحرک می گیرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک دارابونت 200 میلیون دلار از شبکه AMC به خاطر دریافت سهم نامناسب از سود سریال مردگان متحرک می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید