تور ارزان ایتالیا: فواره تره وی رم - یکی از مکان های دیدنی ایتالیا

به گزارش مجله فوتبال دوستان، رم، یکی از زیباترین شهر های دنیا، میزبان این فواره معروف به سبک باروک است. این یک اثر هنری واقعی است که شامل مجسمه های مرمری کارارا و صخره های دریایی ساخته شده از تراورتن است. در مرکز، نپتون را مشاهده می کنید که در کنار آن دو تریتون و اسب دریایی واقع شده است که نشان دهنده حالات متناوب اقیانوس ها است.

تور ارزان ایتالیا: فواره تره وی رم - یکی از مکان های دیدنی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فواره Trevi در محل اتصال سه جاده واقع شده است و یکی از منابع اصلی آب در روم باستان بوده. مسابقه ای در دهه 1700 به وسیله پاپ کلمنت دوازدهم برای طراحی نو فواره برگزار گردید. نیکولا سالوی برنده این جایزه شد.

فواره Trevi در سال 1762، یازده سال پس از مرگ سالوی، به خاتمه رسید. کار بر روی فواره به وسیله چهار مجسمه ساز دیگر به خاتمه رسید. در سال های اخیر، بازسازی های در سال های 1988،1998 و 2013 اجرا شده است.

افسانه ها می گویند اگر یک سکه در چشمه Trevi بیندازید، به رم برمی شد. دو سکه به این معنی است که شما به رم باز خواهید گشت و عاشق خواهید شد. سه سکه به این معنی است که شما به رم باز خواهید گشت، عشق خواهید یافت و ازدواج خواهید کرد!

برای کسب حداکثر نتیجه، سکه باید با دست راست روی شانه چپ پرتاب گردد. در سال 2016 حدود 1.5 میلیون دلار به چشمه Trevi ریخته شد! این پول به نیازمندان رم می رسد.

بازدید از فواره Trevi رایگان است و بسیار شلوغ است. ساعات بین ظهر تا 7 بعد از ظهر بیشترین شلوغی را دارند، بنابراین سعی کنید از آن ها اجتناب کنید. هنگامی که خورشید غروب می نماید، چشمه روشن می گردد که می تواند عکس های زیبایی را برای شما رقم بزند.

برای رسیدن به فواره Trevi، با مترو به میدان باربرینی بروید. از اینجا، به سمت غرب به وسیله Via del Tritone، سپس جنوب به وسیله Via Stamperia حرکت کنید تا به میدانی برسید که چشمه در آن واقع شده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1767

به "تور ارزان ایتالیا: فواره تره وی رم - یکی از مکان های دیدنی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: فواره تره وی رم - یکی از مکان های دیدنی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید