لپ تاپ تازه ایسر محتوای سه بعدی را بدون عینک نمایش می دهد

به گزارش مجله فوتبال دوستان، ایسر ساعاتی قبل از لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition رونمایی کرد که به لطف بهره گیری از دو دوربین مخصوص، نرم افزار پیشرفته و نمایشگر استریوسکوپی، می تواند محتوای سه بعدی را بدون نیاز به استفاده از عینک مخصوص نمایش دهد.

لپ تاپ تازه ایسر محتوای سه بعدی را بدون عینک نمایش می دهد

ایسر همچنین نرم افزار مخصوصی را برای این لپ تاپ توسعه داده که فایل های سه بعدی برنامه هایی مانند Autodesk Fusion 360، Rhinoceros و ZBrush را دریافت می کند و این فایل ها برای نمایش در این لپ تاپ آماده می شوند. در ضمنً این شرکت در این زمینه مشغول همکاری با توسعه دهندگان است ولی از آنجایی که فعلا فقط یک لپ تاپ از این فناوری بهره می برد، احتمالا در آینده نزدیک نرم افزار قابل توجهی برای آن توسعه پیدا نمی کند.

یکی دیگر از نرم افزارهای مختص این لپ تاپ SpatialLabs Go نام دارد که به کاربران اجازه می دهد فایل های دو بعدی مانند ویدیوها، عکس ها و بازی های ساده را به محتوای سه بعدی استریوسکوپی تبدیل کنند. این لپ تاپ با پردازنده Core i7-11800H اینتل، حداکثر 64 گیگابایت رم، گرافیک Nvidia RTX 3080 و 2 ترابایت حافظه SSD راهی بازار می شود.

میزان نمایشگر آن 15.6 اینچ است که از فناوری LCD بهره می برد و در حالت دو بعدی رزولوشن آن به 3840 در 2160 می رسد ولی در حالت سه بعدی رزولوشن آن به 1920 در 2160 کاهش پیدا می کند. ایسر می گوید این لپ تاپ پیشرفته اواخر سال جاری میلادی با قیمت 3599 یورو (4160 دلار) به دست کاربران می رسد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1792

به "لپ تاپ تازه ایسر محتوای سه بعدی را بدون عینک نمایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ تازه ایسر محتوای سه بعدی را بدون عینک نمایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید