مجیدی: پرسپولیس از دست ما در رفت، هر زمان من را نخواهند مثل هوادار کنار استقلال می مانم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، من از این بابت که چند بازیکنم نیستند هیچ نگرانی ندارم و فکر می کنم بازیکنانی که الان در تیم هستند دوست دارند هواداران تیمشان را شاد کنند.آماری هم که در بازی های ایران در اینجا ارائه کردند به نظرم درست نیست چون در بازی های کشورمان برنده شدیم و کیفیت خوبی داشتیم.

مجیدی: پرسپولیس از دست ما در رفت، هر زمان من را نخواهند مثل هوادار کنار استقلال می مانم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس در دقیقه 90 به ما گل زد و یک جورهایی از دست ما در رفت.

مجیدی: پرسپولیس از دست ما در رفت/ هر زمان من را نخواهند مثل هوادار کنار استقلال می مانم

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار با الشرطه عراق گفت: استقلال تیمی جوان است و حتی بازیکنان ذخیره ما هم بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. در این مدتی که در خدمت استقلال هستم سعی کردم طوری کار کنم که نبود چند بازیکن به تیم لطمه نزند.

وی در مورد اینکه فردا 5 بازیکن اصلی تیمش را در اختیار ندارد و آیا به خاطر این موضوع ترسی از باخت مقابل الشرطه دارد یا خیر گفت: تیمی که سرمربیگری اش را قبول کردم تیمی فوق العاده خوب است. این تیم یکدست و یکدل است و وقتی تیمی چنین شرایطی دارد حتی اگر برایش مشکل هم پیش بیاید در فرایند و کیفت آن تاثیر نخواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: در این 4 بازی که سرمربی استقلال بودم تیم 12 گل زده و فقط 3 گل خورده است. این آمار نشان می دهد که کیفیت تیم ما بسیار بالا است. نه تنها در بازی فردا بلکه در بازی های قبل هم نفرات اصلی مان را در اختیار نداشتیم. در بازی دربی هم بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند ولی در آن بازی قبلی هم پرسپولیس در دقیقه 90 به ما گل زد و یک جورهایی از دست ما در رفت.

مجیدی در مورد اینکه سطح بازی های استقلال در ایران و آسیا متفاوت است گفت: من از این بابت که چند بازیکنم نیستند هیچ نگرانی ندارم و فکر می کنم بازیکنانی که الان در تیم هستند دوست دارند هواداران تیمشان را شاد کنند.آماری هم که در بازی های ایران در اینجا ارائه کردند به نظرم درست نیست چون در بازی های کشورمان برنده شدیم و کیفیت خوبی داشتیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که این ترس را ندارد که تیمش در بازی مقابل الشرطه مثل گلی که بشار رسن در دربی به ثمر رساند دریافت کند گفت: بشار بسیار فوتبالیست خوب و با کیفیتی است، در کل بازیکنان عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. در مورد بازی فردا باید بگویم الشرطه را آنالیز کردیم و 15 بازی این تیم را تماشا کردیم، این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و چند نفر از آنها در تیم ملی بازی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با احترام به تیم عراقی استقلال نشان داده مقابل هیچ تیمی ترس ندارد. ما در بازی با الریان نشان دادیم که تیم بسیار خوب و با کیفیتی هستیم و فردا هم به همین شکل مقابل الشرطه بازی خواهیم کرد. تنها چیزی که در بازیکنانم می بینم این است که آنها هیچ ترسی از حریف ندارند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما یک مربی موقت در استقلال هستید و قرار است در این تیم بمانید یا خیر گفت: قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا هر زمانی که من را بخواهند در این تیم می مانم و هر زمان که من را نخواهند به عنوان یک هوادار در کنار این تیم خواهم ماند.تیم استقلال برای ما، بازیکنان و هواداران، چیزی فراتر از یک باشگاه است. شاید شما این را تجربه نکرده اید، این تیم 2 بار قهرمان آسیا شده است، به شما حق می دهم که این شرایط را هضم نکرده باشید.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه بازی هایی که قرار است در ایران برگزار نشود در چه کشوری برگزار خواهد شد گفت: در مصاحبه های قبلی ام هم گفته ام،من 10 سال در امارات، قطر و ایران فوتبال بازی کرده ام.همیشه تصورم از AFC صلح و دوستی و برادری است ولی این تصمیم AFC نظر من را به صورت کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد که بازی های ما در ایران برگزار نشود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 704

به "مجیدی: پرسپولیس از دست ما در رفت، هر زمان من را نخواهند مثل هوادار کنار استقلال می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: پرسپولیس از دست ما در رفت، هر زمان من را نخواهند مثل هوادار کنار استقلال می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید