محموله 40 میلیاردی لوازم الکترونیکی در تهران

به گزارش مجله فوتبال دوستان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی به ارزش 40 میلیارد ریال در پارکینگ یک مرکز تجاری اطلاع داد.

محموله 40 میلیاردی لوازم الکترونیکی در تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و کوشش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری آگاه و آنالیز موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه نمود: ماموران با آنالیز موضوع و استفاده از شگرد های پلیسی خودرو های سواری را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی خودرو ها را به محض ورود به داخل پارکینگ توقیف و در بازرسی از آنها، 649 دستگاه تبلت، 230 عدد هندزفری و 19 عدد کارت گرافیکی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار واقع شده است، اذعان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در سرانجام خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم مالی جامعه برخورد قاطع و قانونی می نماید و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1601

به "محموله 40 میلیاردی لوازم الکترونیکی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله 40 میلیاردی لوازم الکترونیکی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید