مخالفت مصری ها با بازیگر سریال سیده زینب، به بیت رسول الله(ص) توهین شده است

به گزارش مجله فوتبال دوستان، مصری ها با هشتگ نه به سریال سیده زینب مخالفت خود را با بازیگر نقش اول این سریال اعلام کردند، چرا که ایفاگر این نقش یک رقاصه است!

مخالفت مصری ها با بازیگر سریال سیده زینب، به بیت رسول الله(ص) توهین شده است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کاربران مصری در فضای مجازی با هشتگ های #لا-لمسلسل-السیده-زینب و #ال-البیت-خط-احمر مخالفت خود را با این سریال اعلام کردند. چرا که بازیگر نقش حضرت زینب(س)، پایکوبه ای به نام دینا قرار است نقش حضرت زینب را بازی کند. او 57 ساله و متولد ایتالیاست و تا کنون 3 بار ازدواج نموده است.

پس از انتشار تصاویر محجبه دینا، بعضی شایعه بازنشستگی او از پایکوبی را مطرح کردند اما او با انتشار یک ویدئو، آن را رد کرد.

تصاویر محجبه این پایکوب در نقش سیده زینب، کاربران را به واکنش وا داشت و حتی از شیخ الازهر خواستند به این موضوع ورود کند. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: حضور خانم پایکوب در سریال نو السیده زینب با هر معیاری که در نظر بگیریم یک فاجعه است و نهایت بی ادبی و توهین به آل بیت رسول الله(ص) به تعداد می رود. یک پایکوب نقش نوه پیامبراسلام(ص) را بازی می نماید، ضروری است که الازهر به سرعت در این خصوص دخالت نموده و جلوی ادامه فیلمبرداری این سریال را بگیرد.

پس از بالا گرفتن اعتراض ها نسبت به بازی کردن یک پایکوب در نقش السیده زینب، دینا در فیسبوکش نوشت: سریال السیده زینب یک سریال اجتماعی است و نه دینی؛ و منظور از السیده زینب در این سریال حضرت زینب دختر امام علی(ع) و نوه پیامبر(ص) نیست و فقط چون داستان های این سریال در منطقه زینبیه در قاهره رخ می دهد، نام آن را السیده زینب گذاشته اند.

او ادامه داد: من هم به اسم یک بازیگر، نقش خانم محجبه ای به نام زینب را در این سریال بازی می کنم.

تارنمای فی الفن هم در گفت وگو با رانیا منصور (بازیگر نقش لیلی در سریال سیده زینب) نوشته است که حوادث سریال حول منطقه سیده زینب و کوچه المدق می چرخد و قهرمانان اثر در چارچوبی اجتماعی به داستان های آن منطقه می پردازند.

با این حال، طبق اعلام تارنمای الموجز فیلمبرداری سریال سیده زینب متوقف شد. البته گفته می گردد این توقف موقت است و پس از 5 روز و با آماده سازی لوکیشن نو، فیلمبرداری سریال از سر گرفته می گردد.

به نوشته اهرام مصر، مودی جمیل هنرمند جوان نقش برادر دینا (ابن بلد) را بازی می نماید.

سریال سیده زینب را احمد صبحی نوشته است و احمد النقلی آن را کارگردانی می نماید. پخش این سریال 60 قسمتی قرار است از زمستان شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1724

به "مخالفت مصری ها با بازیگر سریال سیده زینب، به بیت رسول الله(ص) توهین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت مصری ها با بازیگر سریال سیده زینب، به بیت رسول الله(ص) توهین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید