مس برد و صدرنشین ماند، صادقی: از عملکرد شاگردانم راضی نیستم

به گزارش مجله فوتبال دوستان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه دور دوم مرحله برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال امروز پنجشنبه 18 دی ماه و در سومین روز از این مسابقات تیم صنعت مس کرمان صدرنشین گروه ب به مصاف تیم کیمیا کاشت کردستان رفت که شاگردان شاه نشین پیروز شدند مقابل حریف خود به پیروزی دست یابند. تیم کیمیا کاشت کردستان با هدایت ناصر سلیمی اولین فصل حضور در لیگ برتر هندبال آقایان را تجربه می کند و در این بازی مقابل قهرمان فصل قبل در شرایطی با نتیجه 35 بر 32 شکست خورد که در دقایقی از نیمه نخست از حریف پیش افتاده بود.

مس برد و صدرنشین ماند، صادقی: از عملکرد شاگردانم راضی نیستم

نارنجی پوشان مس با برد در بازی امروز 20 امتیازی شده و مقتدرانه بدون باخت صدرنشین گروه ب باقی ماندند.

حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم مس کرمان پس از پیروزی شاگردانش در بازی امروز، گفت: می توانم راجع به بازی بگویم که تیم کردستان خیلی خوب بازی کرد. به این تیم و کادر فنی آن تبریک می گویم که تیم خوب و یکدست و جوانی بسته است؛ امیدوارم پشتوانه سازی هم برای این تیم انجام شود. برای سال اول واقعاً خوب کار کردند.

وی اضافه کرد: در سوی دیگر در مورد تیم خودم هم باید بگویم که بازیکنان آن چیزی را که خواسته بودیم، انجام ندادند و درست است که بازی را بردیم و نتیجه برای ما بود اما به هیچ وجه از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. امیدوارم که این زنگ هشداری باشد برای بازی های بعد و در بازی های بعد از این تجربه استفاده کنیم.

ناصر سلیمی مربی تیم کیمیا کاشت کردستان پس از شکست تیمش برابر صنعت مس کرمان گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و بچه ها روی فاز سرعت خیلی خوب کار کردند. به این نوع بازی ها نیاز داشتیم خوشبختانه تیم ما در جهت بلوغ واقع شده است.

وی اضافه کرد: تیم مس در حال حاضر یکی از بهترین تیم های هندبال ایران است. از بازیکنان خودم هم راضی هستم و امیدوارم این فرایند رو به رشد ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1370

به "مس برد و صدرنشین ماند، صادقی: از عملکرد شاگردانم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس برد و صدرنشین ماند، صادقی: از عملکرد شاگردانم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید