معرفی آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا در تایلند

به گزارش مجله فوتبال دوستان، همان طور که می دانید تایلند کشور جهانگردی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است که دارای جاذبه های دیدنی زیادی است، همین امر سبب می گردد تا سالانه جهانگرد های زیادی از سرتاسر جهان با خرید بلیط هواپیما ارزان سفری به این منطقه داشته باشند؛ یکی از شهرهای زیبای این کشور برای گردش و تفریح از لحاظ جهانگردی پاتایا شناخته شده است؛ این شهر هواداران زیادی داشته و همیشه تعداد زیادی توریست را به سمت خود می کشاند.

معرفی آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا در تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

در این مقاله نیز می خواهیم در خصوص یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاهای دیدنی شهر پاتایا صحبت کنیم که آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا نام دارد. در این مکان گویی زمان متوقف می گردد و وارد دنیایی متفاوت می شوید، به طوری که در قاره آسیا جز سه آکواریوم عظیم و توریستی محسوب می گردد. آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا همانند تونلی با عرض و طول زیاد دارای سقفی شیشه ای است که به راحتی با فاصله کم می توانید جانوران و آبزیان آبی را تماشا کنید. 5500 جانور آبزی در 200 گونه متفاوت در دنیا زیر آب پاتایا زندگی می نمایند؛ مانند کوسه، سمور دریایی، سفره ماهی، حیوانی با صفات کوسه و سفره دریایی و ...

بخش های مختلف آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

در ابتدای گردش می توانید با آبزیانی مانند لاک پشت های استوایی و ماهی های مختلف روبرو شوید و حتی می توانید به برخی از جانوران آبی بی خطر بدون نگرانی و ترس دست زده و پوست بدنشان را لمس کنید. کمی بعد صخره های رنگارنگ، مرجان ها، شقایق های دریایی، ماهی های رنگارنگ از شما پذیرایی خواهند کرد که به این قسمت هیجان انگیز قسمت تونل شیشه ای آکواریوم گفته می گردد؛ این تونل به 4 قسمت متفاوت تقسیم شده است که در هر بخش می توانید اطلاعات مربوط به حیوانات را مشاهده کنید.

با ورود به این تونل ها از دل آب های اقیانوس عبور خواهید کرد و دقیقا از بالای سر شما خطرناک ترین آبزیان مانند کوسه ها و سفره ماهی های غول پیکر، لاک پشت های یزرگ جثه و چندین مورد از آبزیان دیگر در حال رفت و آمد هستند، البته هرچه جلوتر بروید حیوانات بیشتری در رنگ ها و شکل های مختلف خواهید دید که در عمرتان ندیده اید و شاید تا آخر عمرتان نیز در هیچ جایی از دنیا نخواهید دید. بعد از تونل شیشه ای به قسمت غذا دادن به حیوانات خواهید رسید که برای بچه ها بسیار خوشایند است، البته نحوه غذا دادن به آبزیان این آکواریوم در دو مرحله انجام می گیرد،:

در مرحله اول به کوسه ها و سمورهای دریایی غذا داده می گردد؛ این جانوران غذاهای زیاد و متنوعی نسبت به دیگر آبزیان می خورند و این کار گردشگران را راحت تر می نماید، اما در مرحله دوم کارتان کمی سخت تر و زمان بر خواهد شد، زیرا این موجودات هر نوع غذایی را نمی خورند، البته جای نگرانی نیست، زیرا افراد مجرب در این قسمت به شما یاری خواهند کرد تا غذاهای مخصوص هر جانور در اندازه مناسب داده گردد. حال به مرحله هیجان انگیز دیگر می رسید که غواصی است؛ این کار لذت بخش شامل هزینه جداگانه ای است که می توانید در اعماق اقیانوس در میان آبزیان متفاوت غواصی کنید.

انواع آبزیان در آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

تقریبا می توان گفت از هر نوع موجود دریایی در این آکواریوم وجود دارد؛ ماهی های رنگارنگ، انواع کوسه ها مثل کوسه های سرفلشی و شیرماهی های زیبا و برخی موارد خطرناک از شیرماهی ها، عروس دریایی و انواع لاک پشت در این آکواریوم قابل دسترس هستند.

امکانات رفاهی آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

این آکواریوم شامل امکانات رفاهی خوبی است که عبارتند از: کافه، رستوران و فست فود که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می نمایند، مورد بعدی می توان به راهنمای گردشگری اشاره نمود که به زبان انگلیس تسلط دارند و همه قسمت های آکواریوم را شرح می دهند، سرویس های بهداشتی، خودپرداز، جایگاه ویژه استراحت، بخش عکاسی و در نهایت تاکسی سرویس وجود دارند.

نکات لازم در هنگام بازدید از آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

در هنگام بازدید از این محل بهتر است همراه خودتان وجه نقد، موبایل، مونوپاد، دوربین عکاسی و کفش راحتی داشته باشید تا گردشی لذت بخش همراه با لحظات ناب را بدون دغدغه و استرس تجربه کنید. همچنین در اطراف آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا نیز ساحل های شنی همراه با صخره های زیبا صحنه ای بی نظیر ایجاد نموده اند که با قدم زدن در این قسمت از زیبایی اش لذت خواهید برد.

نحوه دسترسی به آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

در امتداد عظیمراه سوخومیت سوخومویت Highway مرکز خرید تسکولوتوس Tesco Lotus را مشاهده خواهید کرد که بعد از 200 متر به آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا Underwater World پاتایا خواهید رسید. برای رفتن به این مقصد می توانید از تاکسی های شهری بهره ببرید.

ساعت و هزینه بازدید آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

زمان آغاز برای بازدید از آکواریوم Underwater World پاتایا همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر است و هزینه بازدید برای عظیمسالان و بچه ها متفاوت است. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این مکان نیز 1 الی 2 ساعت پیشنهاد می گردد تا از همه زیبایی هایش لذت ببرید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

ساحل جمتین: 4.7 کیلومتر

موزه هنر بودایی: 8.4 کیلومتر

پارک مینی سیام: 8.7 کیلومتر

معبد پناهگاه حقیقت: 12.7 کیلومتر

پارک یخ جادویی سیام: 17.4 کیلومتر

رستوران های نزدیک به آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

کافه رستوران ده آمیس: 4.2 کیلومتر

رستوران کاسا پاسکال: 5.4 کیلومتر

رستوران هندی پاک وان: 6 کیلومتر

رستوران مارکوپولو: 6 کیلومتر

هتل های نزدیک به آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا

هتل قصر گرند ایسترن: 2 کیلومتر

هتل کاپیتال آچادا: 2.8 کیلومتر

هتل قصر گرند جمتین: 4.2 کیلومتر

هتل گلدن سی: 4.3 کیلومتر

هتل پارک بیچ ریزورت: 5.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: footballgahan15.ir شناسه مطلب: 1039

به "معرفی آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید